ראש ממשלת לבנון לשעבר, סעד אל חרירי נחת עם בני משפחתו הבוקר בצרפת ונפגש עם הנשיא עמנואל מקרון. "אגיע לביירות בימים הקרובים לכבוד חגיגות העצמאות של לבנון ואבהיר את עמדתי באשר למצב לאחר שאפגוש את הנשיא מישל עאון", אמר אל-חרירי. כזכור, במהלך הלילה הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא נמצא בדרכו לשדה התעופה, וצפוי לעזוב את ריאד. עוד כתב כי "הדיווחים לפיהם הוא מוחזק כבן ערובה בסעודיה שקריים".

נשיא צרפת התייחס לפגישה ואמר בעת ביקורו בשוודיה כי "אל חרירי יחזור למדינתו בימים או בשבועות הקרובים". חבר פרלמנט ממפלגתו של הנשיא לשעבר, אמר הלילה לסוכנות הידיעות רויטרס כי "לאחר ביקורו בצרפת, אל חרירי צפוי לערוך ביקור במספר מדינות ערב, לפני חזרתו לביירות".

בתוך כך, סעודיה הודיעה כי תחזיר להתייעצות את השגריר מגרמניה, בעקבות התבטאותו של שר החוץ, שרמז כי "אל חרירי מוחזק בריאד בניגוד לרצונו". גורמים סעודים לסוכנות הידיעות הרשמית של המדינה SPA כי "התבטאויות כאלה מזיקות ליציבות באזור".
 
שבועיים עברו מאז התפטרותו המפתיעה של המנהיג הלבנוני. מאז אותו היום, נטען כי הוא ומשפחתו מוחזקים בניגוד לרצונם בסעודיה. לפני מספר ימים, הנשיא הלבנוני מישל עוואן טען כי לא רק שאל חרירי מוחזק בסעודיה בניגוד לרצונו, אלא גם משפחתו עצורה במדינה.
 
בהצהרה שמסר הנשיא הלבנוני לכלי תקשורת מקומיים, ציין כי בני משפחתו של ראש הממשלה שהתפטר וטרם שב לארצו, עוברים חיפושים בכל פעם שהם נכנס ויוצאים מהבית בו הם שוהים. לדבריו של הנשיא, "לא דרשנו את חזרתה של המשפחה קודם לכן, אבל כעת התברר לנו בוודאות שגם היא מוחזקת ובודקים אותה כשהיא יוצאת ונכנסת".