חיזבאללה מצפה ל"התנקשות בבכיר" בלבנון שתטרוף את הקלפים, ולכן הוא העלה, כבר ביום חמישי, את רמת הכוננות בכל רחבי המדינה לרמה הגבוהה ביותר, בצל האיומים שהוא מקבל מכמה מדינות, בעיקר ישראל. כך מדווח הבוקר (שבת) העיתון הכווייתי "א-ראי". הכוננות הועלתה, למרות שבארגון הלבנוני לא מאמינים שישראל תתקוף את לבנון בעתיד הקרוב.

החשש הגדול בקרב בכירי חיזבאללה, הוא מהתנקשות בבכיר במדינה, כמו במקרה של ההתנקשות בראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק אל-חרירי ב-2005. במידה והחששות יתממשו, הדבר יהיה במטרה להביך את הנשיא מישל עאון, לאחר שתקף את סעודיה ואף העלה את המתיחות בין ביירות לריאד, לאחר שטען כי סעודיה מחזיקה את ראש ממשלת לבנון בניגוד לרצונו.
 
העיתון הכווייתי הוסיף עוד, כי חיזבאללה הנחה את אנשיו לא להעביר אמצעי לחימה שנשלחים אליו מאיראן דרך סוריה. זאת, מאחר והוא פועל לקבל טילים מדוייקים יותר וארוכי טווח בתוך סוריה, ומחסני הנשק של הארגון הפכו להיות "מלאים מאוד". הסיבה השנייה היא שהארגון רואה כי "החזית הסורית-לבנונית" הפכה להיות חזית אחת בלחימה עתידית עם ישראל, בתיאום עם הנשיא הסורי בשאר אסד. "חיזבאללה מאמין שיש בידיו לנהל מלחמה ארוכה עם ישראל, תוך שימוש בטילים לתקופה ממושכת מהמלאי הענק שיש לו בלבנון", אמר המקור לעיתון.