מפיק העל הארווי ויינשטיין הכין רשימה של 91 בני אדם, כולל כוכבים הוליוודיים, יחצ"נים, ומפיקים ושלח חוקרים פרטיים שיאספו עליהם מידע בנוגע להאשמות נגדו על תקיפה מינית. הרשימה כוללת 43 גברים ו-48 נשים, רובם שחיים בלונדון, לוס אנג'לס וניו יורק. היא נוצרה בתחילת 2017 - תשעה חודשים לפני שעיתון "הניו יורק טיימס" חשף לראשונה ב-5 באוקטובר את ההאשמות הרבות כנגד ויינשטיין על תקיפות מיניות. הרשימה הורכבה כחלק מאסטרטגיה שנועדה לדכא את הטענות נגד המפיק.
 
החוקרים הפרטיים ששלח ויינשטיין עקבו בחשאי ואספו מידע על אנשים ברשימה, שאולי ידעו על טענות נגד המפיק או שהיו עשויים להאשים אותו בהטרדה. המידע שנאסף נמסר לויינשטיין ולעורכי דינו. אורך הרשימה מאמת את הדיווחים לפיהם הטענות נגד ויינשטיין היו ידועות ברחבי הוליווד במשך תקופה ארוכה. השחקניות רוז מק'גוון, לורה מאדן, סופי דיקס, אנבלה סייורה וקתרין קנדל, שהיו בין הראשונות לצאת בפומבי עם האשמות נגד המפיק ההוליוודי, נמצאות ברשימה.

כזכור, מק'גוון האשימה את ויינשטיין כי אנס אותה בשנות התשעים, והאשימה את אולפני "אמזון" כי ידעו על מעשיו וטייחו אותם. עוד שם ברשימה שייך לזלדה פרקינס, עוזרת הפקה של חברת "מירמקס" של ויינשטיין, שהתפטרה ב-1998 לאחר שלטענתה סבלה שנים של הטרדות מיניות מצדו. חלק מהשמות, כולל אלה של מק'גוון, מאדן ודיקס, מודגשים באדום על מנת להמחיש לחוקרים שהם בעדיפות עליונה.

שם נוסף ברשימה שייך לבמאי ברט ראטנר, שלאחרונה הואשם בעצמו בתקיפה מינית על ידי מספר נשים, ובעקבות זאת פוטר מהשתתפות בהפקת סרט ההמשך לללהיט הקולנועי "וונדר וומן". בחודש שעבר דווח כי ויינשטיין שכר את שירותיה של חברת יוצאי מוסד בשם "בלק קיוב" לאחר שהופנה אליה על ידי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. למעלה מ-50 נשים האשימו את ויינשטיין בעבירות מין, כולל תקיפה, הטרדה ואונס. בין השחקניות שהאשימו את ויינשטיין נמנות הכוכבות ההוליוודיות אנג'לינה ג'ולי, גווינת' פאלטרו, קייט בקינסייל וקארה דלווין.
 
רוז מק'גוון. צילום: רויטרס
רוז מק'גוון. צילום: רויטרס