מטוס של חיל הים של ארצות הברית, בו היו 11 אנשי צוות, התרסק היום (שלישי) בים הפיליפינים באוקיינוס השקט מדרום מזרח לאוקינאווה, יפן. בחיל הים האמריקאי מסרו כי המטוס היה בדרכו לנושאת המטוסים רונלד רייגן.



"נושאת המטוסים רונלד רייגן יצאה לביצוע חיפושים והצלה. הסיבה להתרסקות עדיין לא ידועה", אמרו בצי הימי. שר ההגנה היפני הוסיף כי חיל הים האמריקאי עדכן אותו שככל הנראה מדובר בתקלה שאירעה במנוע המטוס.

בחודש יולי השנה, 16 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס צבאי במדינת מיסיסיפי שבדרום ארה"ב. ההתרסקות אירעה בשטח פתוח בצפון מיסיסיפי, 160 ק"מ צפונית לג'קסון, בירת המדינה. סרן שרה בארנס, דוברת חיל הנחתים האמריקאי, מסרה רק כי מטוס תובלה מסוג הרקולס "חווה כשל" והתרסק. המטוס המריא מבסיס הנחתים בצ'רי פוינט שבצפון קרוליינה. 

תמונות מזירת ההתרסקות הראו את גוף המטוס המעוקם עולה בלהבות בשדה מוקף בצמחייה גבוהה וענן עשן המיתמר ממנו מעלה. דובר ה-FBI, ברט קאר, אמר ל"ניו יורק טיימס" כי הסוכנות שולחת חוקרים לזירת האירוע אך אין חשד לפלילים. "אנחנו רק מנסים להגיש כל סיוע אפשרי", אמר קאר,"זה יכול להיות כל דבר, מכוח אדם ועד לאיסוף ראיות".