ג'ולייט האדי, ששימשה בעבר ככתבת רשת החדשות "פוקס ניוז", והאשימה את המגיש ביל או'ריילי בהטרדה מינית שלה ב-2011, טוענת כעת כי הנשיא דונלד טראמפ נשק לה על השפתיים במעלית. האדי, אמרה הבוקר (שבת) בתוכנית "הבוקר עם ביל שולץ", כי האירוע התרחש ב-2005 או ב-2006, כאשר טראמפ הנחה את התוכנית The Apprentice ברשת ABC. 

"הוא לקח אותי לארוחת צוהריים במגדל טראמפ", היא סיפרה. "הוא נפרד ממני במעלית בעוד המאבטח שלו היה שם. הוא הגיע להיפרד ובמקום לנשק אותי על הלחי, הוא היטה את ראשו ונישק אותי על השפתיים". 
האדי, שטראמפ הכיר אותה אז כיוון שהיא הנחתה את התוכנית "פוקס וחברים" בסופי השבוע, אמרה כי הניחה אז שהנשיקה של טראמפ נבעה מבלבול שלו. היא אף סיפרה כי לא חשה פגועה בזמנו ואמרה, "חשבתי שזה מעניין", אם כי בזמן שאמרה זאת עיוותה את פניה למבט המבטא גועל. 

"חשבתי שזה מעניין". טראמפ. צילום: רויטרס
"חשבתי שזה מעניין". טראמפ. צילום: רויטרס

 

האדי סיפרה כי הופתעה שהוא נישק אותה על השפתיים "אך לא חשה מאוימת". למעשה, היא חזרה עם חבר למגדל טראמפ על מנת שמי שיהפוך לנשיא ארה"ב, יעניק לשניהם סיור בסט הצילומים של התוכנית אותה הנחה בזמנו. 
האדי זוכרת שטראמפ היה רווק באותה תקופה, ומחישוב שעשה המנחה ביל שולץ, ייתכן שטראמפ לא היה מאורס למלניה באותה תקופה. 



היא סיפרה כי טראמפ אף הזכיר את הנשיקה כשהוא היה אורח שלה באחת התוכניות, "מופע הבוקר של מייק וג'ולייט". "הוא עלה על הבמה ופנה לקהל - היו שם 50 איש - ואמר: 'ניסיתי להתחיל איתה אבל היא נפנפה אותי", נזכרה האדי. 

ג'ולייט האדי. צילום מסך מפוקס ניוז
ג'ולייט האדי. צילום מסך מפוקס ניוז
האדי אמרה כי למרות שלא נעלבה אז, היום היא מחזיקה בנקודת מבט אחרת. "היום התבגרתי, הייתי אומרת 'לא' באותו זמן, תירצתי תירוצים".