מאז הכרזתו של טראמפ על ירושלים כבירת ישראל, גוברת המתיחות בין ישראל וארה"ב לבין המדינות האסלאמיות וארגוני הטרור. על רקע ההכרה הזו, וזמן קצר לאחר הפיגוע במנהטן, שחרר דאעש תעמולה חדשה, בה, בין היתר, נראים נתניהו וטראמפ כיעדים עיקריים של ארגון הטרור. במסגרת התעמולה, שהכילה פוסטרים, סרטונים ומידע באתרים, קרא דאעש לג'יהדיסטים לבצע פיגועים באופן עצמאי, מה שמכונה בארה"ב "מתקפות זאב בודד".

 
השנה נחל ארגון הטרור הרצחני מכה קשה, אבל הוא עדיין חי ובועט, ומצליח לגייס מחבלים רבים באמצעות המדיות החברתיות. לאחר תקופה יחסית שקטה, התעורר שוב הארגון בעקבות ההכרה בירושלים כבירת ישראל, והבטיח לנקום בארה"ב וישראל בתעמולה חדשה ששחרר לרשתות. במסגרת תעמולה זו, הפוסטר שלכד את תשומת הלב העולמית יותר מכל היה זה בו נראים טראמפ ונתניהו כורעים ברך לצד ג'ון הג'יהאדיסט, במה שנראה כמו הכנה לפני הוצאה להורג.

ברקע, ניתן לראות את מסגד אל אקצא, עליו מתנוסס דגל של דאעש."הו, יהודים וסוגדי הצלב. אנו נשבעים כי נשבור לכם את המפרקת, ונשפוך את דמכם בחצר הקדמית של מסגד אל אקצא ובכל מקום אחר", נכתב בפוסטר. "זו ההבטחה של אללה ואנו נגשים אותה. היזהרו. האירועים הבאים יהיו האיומים והקשים ביותר".
נתניהו וטראמפ כורעים ברך לצד ג'ון הג'יהאדיסט, על רקע מסגד אל אקצא. צילום מסך
נתניהו וטראמפ כורעים ברך לצד ג'ון הג'יהאדיסט, על רקע מסגד אל אקצא. צילום מסך

 

בפוסטר נוסף של ארגון הטרור נראה ג'יהדיסט מבצע מתקפה עצמאית, "מתקפת זאב בודד", על שני יעדים-האחד, על בניין הקפיטול בוושינגטון, עליו נעשו מספר ניסיונות פיגוע ללא הצלחה. היעד השני, ככל הנראה מתייחס לפיגוע הירי בסן ברנדינו, קליפורניה, ב-2015, בו נרצחו 14 בני אדם ו-21 נפצעו.
 
קליפורניה כאחד מיעדי התקיפה של דאעש. צילום מסך
קליפורניה כאחד מיעדי התקיפה של דאעש. צילום מסך

 
בפוסטר אחר נראה אירוע הדריסה במנהטן, שהתרחש באוקטובר 2017. במהלך הפיגוע, טנדר דרס למוות 8 רוכבי אופניים והולכי רגל, ופצע 11 נוספים. לאחר מכן, התנגש באוטובוס של תלמידים, יצא וצעק אללה אכבר ואיים באמצעות רובה פיינטבול ורובה אוויר, אך נורה לפני שהספיק לרצוח אנשים נוספים.
פיגוע הדריסה במנהטן. צילום מסך
פיגוע הדריסה במנהטן. צילום מסך

 
פוסטר נוסף מראה שוב  את בניין הקפיטול, ומעודד כאמור תקיפה של בודדים על יעדים מרכזיים, שהוגדרו בידי ארגון הטרור הרצחני. בפוסטר זה נראה שיש רמיזה לאירועי ה-11/9, במהלכו היה בניין הקפיטול אחד היעדים לתקיפה. בראש הבניין ניתן לראות מה שנראה כמטוס, המרמז על האירועים.

ג'יהדיסט על רקע בניין הקפיטול הבוער. צילום מסך
ג'יהדיסט על רקע בניין הקפיטול הבוער. צילום מסך