שוטר בריטי הודה בבית המשפט כי הפעיל רשת של ייצור סמים ומכירתם בהשראת הסדרה המצליחה "שובר שורות", בעוד עורך דינו טען כי מצבו הנפשי והתסכול שלו מהיחס של מפקדיו הם שגרמו לו לפנות לעולם הפשע. דניאל איימסון (36), שהודח ממשטרת מנצ'סטר בפברואר האחרון, הודה בבית המשפט בעבירות של קשירת קשר לייצור קנאביס ובהתנהגות שאינה הולמת נושא משרה ציבורית. גזר דינו צפוי להינתן במועד מאוחר יותר.



לפי כתב האישום, איימסון החל לגדל קנאביס אחרי שנפצע בתאונות דרכים בשנים 2007, 2011 ו־2015, בעת ששירת במשטרת מנצ'סטר, וכי יחד עם שבעה נאשמים נוספים, הוא הקים רשת שפעלה בין ינואר 2015 ליוני 2016 ועסקה בייצור הסם בהיקף נרחב מתוך כוונה למכור אותו באזור מנצ'סטר ובצפון ויילס.



התביעה ציינה כי איימסון השתמש בזהות בדויה שהתבססה על רישיון נהיגה שהחרים מנהג במהלך בדיקת מסמכים שגרתית ושכר שני מבנים שבהם הותקן הציוד ההידרופוני לגידול הצמחים. כאשר המשטרה פשטה על המבנים בעקבות מידע שהתקבל, התגלו בהם 166 צמחי קנאביס בשווי מוערך של 84,500 פאונד.



לפי התובע, אואן אדוארדס, איימסון פעל בהשראת הסדרה "שובר שורות", שבה השחקן בריאן קרנסטון גילם את המורה לכימיה, וולטר וייט, שהופך לברון סמים תחת זהות בדויה. "הוא נראה לובש כמה פעמים חולצה עם דמותו של וולט", סיפר אדוארדס.