אסון בניו יורק: לפחות 12 בני אדם, ובהם גם תינוק בן שנה, נהרגו הלילה (שישי) בשריפה שאירעה בבניין בן חמש קומות ברובע ברונקס שבניו יורק, בנוסף להרוגים ינשם גם ארבעה פצועים במצב אנוש ועוד פצועים רבים אחרים במצבים קלים יותר. על פי כוחות הכיבוי, האש פרצה בקומה הראשונה, מסיבה שבשלב זה עדיין לא ברורה.



ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלסיו כינה את האירוע כ"אסון האש הכבד ביותר זה רבע מאה" אמר דה בלסיו במסיבת עיתונאים בעקבות האירוע, והוסיף כי יתכן ומניין ההרוגים באירוע עוד יעלה. ראש שירותי הכבאות בעיר, דניאל ניגרו הוסיף כי מעת הקריאה הגיעו למקום צוותי כיבוי תוך שלוש דרות, וכי מדובר "בטרגדיה בסדר גודל היסטורי. תנחומינו נשלחים לכל משפחה שאיבדה אדם שיקר לה כאן, ואיחולי החלמה לכל מי שעדיין נלחם על חייו". 



לפני שבועיים: אם חרדית ושלושת ילדיה נספו באש שפרצה ככל הנראה בגלל חנוכייה


כזכור, רק לפני כשבועיים נפטרו אם חרדית ושלושת ילדיה בשריפה שפרצה בביתם בברוקלין, וזאת ככל הנראה בשל חנוכייה שהושארה ללא פיקוח סמוך לווילון. בנוסף לארבעתם, עוד 10 בני אדם נפצעו, בהם אבי המשפחה ושניים מהילדים שמצבם קשה מאוד. "זו טרגדיה איומה, לא רק עבור הקהילה, אלא עבור העיר שלנו", אמר אז ניגרו. "בשנה הזו של השנה, כאשר הדברים האלה קורים, זה פשוט קורע את הלב".



ניגרו ציין כי "האש התקדמה במהירות רבה, עברה מהחזית של הקומה הראשונה, דרך המדרגות לקומה השנייה, ומשם במדרגות לעליית הגג". "האש פגשה את הכבאים בדלת הקדמית, ולכן היחידות התקדמות באגרסיביות כי ידעו שיש אנשים בבית", וציין כי שלושה כבאים נפגעו באופן קל.