לאחר מספר שבועות בהם שתק, החליט היום (רביעי) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה להעניק ראיון מיוחד לערוץ אלמיאדין הלבנוני, הידוע כתומך נלהב של ארגון חיזבאללה ומשמש כשופר שלו. מזכ"ל הארגון שב ואיים על ישראל בדבריו, כשלפתע נראה כי הימים בהם דיבר על החשש מהצבא הישראלי, עברו מן העולם. נסראללה דיבר על מספר נושאים, בהם הפלסטינים, המאבק באיראן ובסוריה, וכמובן עימות אפשרי עם ישראל. 
נסראללה טען כי "התקיפות הישראליות נגד עמדות הארגון בסוריה לא מנעו ולא ימנעו העברת טילים לחיזבאללה" ולאחר מכן אף הוסיף כי "מאזן הטרור החדש הוא זה שמונע מישראלים לפתוח מלחמה בלבנון. כוחו של האויב הוא סובייקטיבי, וניתן להביסו. כבר הראינו שאנחנו יכולים להביס צבא". 
לאחר מכן הוסיף: "הצהרתו של הנשיא טראמפ על ירושלים, הביאה לסופה של ישראל, כיוון שהפשרה שהייתה אמורה להיות בין הפלסטינים לישראלים, פשוט לא תקרה כעת. טראמפ נגע בירושלים, שזוהי נקודת אחדות של כל העולם המוסלמי". 

תיעוד תקיפה של חיל האוויר בסוריה. צילום מסך
תיעוד תקיפה של חיל האוויר בסוריה. צילום מסך

 

מזכ"ל חיזבאללה אף חשף כי פגש לאחרונה משלחות מהפלגים הפלסטיניים, כשהמפגש האחרון התרחש עם נציגי ארגון הפתח: "במהלך הפגישות הגענו למסקנה שרק ההתנגדות תביא להישגים וניצחונות. חיזבאללה היה להוט לעבוד על נקודת קונצנזוס בין הצדדים. ירושלים יצרה לנו את המהות של הפגישות האלו, והתיאום בין הפלגים הוקם בכל התחומים. אנחנו נפעיל את האינתיפאדה בתוך הפלסטינים וגם מחוץ לתחומי פלסטין". 
נסראללה ניסה לפזר רמזים מרגיעים בכל הקשור לאיראן בה מתרחשים מהומות אלימות נגד המשטר, שנרגעו ביממה האחרונה: "הזרמים של המשטר התאחדו באופן סופי, הבעיה נגרמה בעקבות פשיטת רגל של מספר בנקים, אבל היו כאלה שלקחו את ההפגנות למקום הפוליטי. ההנהגה באיראן עסקה במשבר והמפגינים היו פורעים. היקף ההפגנות באיראן הוא לא גדול, והכל נובע מהתערבות חיצונית של ארצות הברית וסעודיה, שהשתמשו בהפגנות על מנת לרצות ולנסות לערער את השלטון".
לדברי מזכ"ל חיזבאללה, הנושא הכלכלי הוא הנושא הגדול ביותר העומד בפני איראן, ואם הפלגים ישתפו ביניהם פעולה, הם ימצאו את הפתרון על הצד הטוב ביותר. הוא גם טען כי מדיניות החוץ של איראן, היא זאת שגרמה לכך שישנו ניסיון התערבות חיצוני: "אל לעם האיראני להיות מושפע ממה שמדווח בתקשורת המערבית", אמר נסראללה, שהדגיש כי תקוותיהם של טראמפ, נתניהו, ישראל וסעודיה לעשות שינוי באיראן, אבדו. "יש הערכות מודיעיניות ישראליות וגם אמריקאיות המאשרות כי האירועים באיראן הסתיימו", סיפר.