רשתות המלונות של דיסני והילטון החלו לשנות את המדיניות של שלטי "נא לא להפריע", והודיעו כי העובדים יוכלו להיכנס לחדרים בכל יום וכי אורחים לא יוכלו להסתגר לבדם בחדרים במשך יותר מ־24 שעות.



אחרי מתקפת הירי בלאס וגאס באוקטובר האחרון, שבה נרצחו 58 בני אדם, התברר כי הרוצח סטיבן פאדוק הסתגר בחדרו בקומה ה־42 של מלון מנדליי ביי במשך שלושה ימים ומנע את כניסת עובדי הניקיון אחרי שתלה על הדלת את השלט "נא לא להפריע". בעקבות זאת הודיעה השבוע חברת דיסני כי היא החלה להסיר את שלטי "נא לא להפריע" בחדרים במלונות שלה באתר הנופש והבילויים דיסני וורלד באורלנדו שבפלורידה ובמקום זאת היא תאפשר לאורחים לשים שלט "חדר תפוס".



"למטרות תחזוקה, בטיחות, אבטחה או כל סיבה אחרת"



עובדי ועובדות הניקיון והתחזוקה יוכלו להיכנס לחדרים על בסיס יומי, אם כי הם יידרשו לדפוק קודם לכן על הדלת כדי להודיע על בואם. "למלונות ולאנשי הצוות ישנה זכות להיכנס לחדרים, אפילו אם השלט מופיע, למטרות תחזוקה, בטיחות, אבטחה או כל סיבה אחרת", הבהירו בדיסני וציינו כי הם בוחנים לנקוט צעדים דומים במלונות נוספים.



ברשת הילטון החליטו להשאיר את שלטי "נא לא להפריע", אולם הבהירו כי הם "שומרים על הזכות לבחון באופן ויזואלי את כל חדרי האורחים בכל 24 שעות". אם אנשי הצוות מזהים שהשלט מונח על דלת של חדר במשך 24 שעות רצופות, הם מתבקשים לדווח על כך למנהלי המשמרת או לצוות האבטחה.