בני זוג במדינת קליפורניה בארה"ב הואשמו בעינויים לאחר שהמשטרה חילצה הלילה (שלישי) את 13 ילדיהם במצב של תת-תזונה מבית שבו היו כבולים למיטותיהם. המשטרה גילתה את המתרחש לאחר שנערה בת 17 נמלטה מהבית בעיירה פריס, כ-113 ק"מ מזרחית ללוס אנג'לס, והשתמשה בטלפון סלולרי שמצאה בבית על מנת להתקשר אליהם, מסר השריף המקומי. השוטרים אמרו שהנערה נראתה להם כמו ילדה בת 10.

"סגני השריף איתרו את מה שחשבו שהם 12 ילדים בתוך הבית, אך נדהמו לגלות ששבעה מהם היו למעשה מבוגרים", אמרה המשטרה בהודעה. "הקורבנות נראו במצב של תת-תזונה ומאוד מלוכלכים". בני המשפחה אמרו לשוטרים שהם הורעבו והמשטרה לא סיפקה את המניע של ההורים לכליאת הילדים. ילדיהם של בני הזוג היו בין הגילאים שנתיים ל-29. ההורים, דייויד אלן טורפין, בן 57, ולואיז אנה טורפין, בת 49, נעצרו וכל אחד מהם הואשם בתשעה סעיפים של עינויים ועשרה סעיפים של הזנחת ילדים

לפי הרשומות במדינת קליפורניה, האב, דייויד טורפין, רשום כמנהל בית ספר שכתובתו היא בית משפחת טורפין. שכנים אמרו שהזוג וילדיהם יצאו לעתים נדירות מביתם. וונדי מרטינז, שכנה בת 41, אמרה כי הקשר היחיד שלה עם בני הזוג טורפין היה כשעברה ליד הבית בלילה אחד באוקטובר. ארבעה ילידם שתלו דשא בחצר כאשר אימם צפתה מהדלת, ואיש מהם לא הגיב כשאמרה להם שלום. "הם היו מאוד מפוחדים", סיפרה. "כאילו הם מעולם לא ראו אנשים".

לואיז אן טורפין. צילום: רויטרס
לואיז אן טורפין. צילום: רויטרס