כלי תקשורת בתאילנד דיווחו היום (ראשון) כי מאור מלול, עבריין ישראלי כבן 33 נדקר למוות בקוסמוי. על פי הדיווחים, רכב התנגש במלול ואשתו, בזמן השניים רכבו על אופנוע. מעדויות עלה כי אחרי ההתנגשות, שנראתה תחילה כתאונת דרכים, אדם ירד מהרכב, ניגש אל העבריין ודקר אותו. הוא פונה לבית החולים "בנגקוק הוספיטל" ושם נקבע מותו. 

בתקשורת התאילנדית דווח כי באירוע נפצעו גם רעייתו של העבריין ואחד מאחיו. מצבה קל והם נמצאים עם גופתו בבית החולים. גורמים בקונסוליה ובמשרד החוץ המטפלים ומסייעים להסדרת שחרור הגופה והטסתה לישראל.
הנרצח הינו דמות מוכרת באזור השרון, זאת בשל מעורבותו בניסיון לחסל את העבריין שנגדו נטען כי היה מעורב ברצח אחיו של הנרצח, לפני כשלוש שנים בעת שאחיו יצא מבית הוריו באחד המושבים באזור השרון. כבר אז עלה החשד כי המחסל של האח טעה בזיהוי, שכן הקורבן היה קבלן בעל משפחה, שהגיע כהרגלו לבקר את הוריו במושב. עוד נבדק כי האם סכסוך מקומי בתאילנד הוביל לרצח במדינה. 

לאחר רצח האח, עלתה הסברה עלתה כי המחסל פעל בשליחות אדם אחר והתכוון לגרום למותו של מלול, אלא, שבשל אותה טעות בזיהוי ניסה הקורבן לחסל את מי שחשד בו כמבצע הרצח. הוא ריצה עונש מאסר ועם סיומו יצא לתאילנד. הדבר הופך אותו לקורבן השני שנגבה מהמשפחה בשלוש השנים האחרונות, במסגרת מאבקי הפשיעה והכוח באזור השרון.