איש לא יודע את שמה, אבל במחי פעולה אחת היא הפכה לגיבורה עבור נשות איראן. אישה איראנית שמחתה על קוד הלבוש במדינה כשעמדה על קופסת חשמל בטהרן ונופפה בכיסוי הראש שלה, נעדרת ומקורביה חוששים שנעצרה על ידי השלטונות. האישה, אמא לילד בת 31, הורידה את החיג'אב, קשרה אותו למקל ונופפה בו, ככל הנראה כאזכור להפגנות 'יום רביעי הלבן' נגד הגבלות הלבוש על נשים ברפובליקה האסלאמית. להסתובב בציבור ללא כיסוי ראש זו עבירה באיראן שדינה קנס של 500 אלף ריאל (12 דולרים) ומעצר של עד חודשיים.
האישה לא נראתה מאז שסרטון שתיעד את האירוע הפך לוויראלי. הוא צולם ב-27 בדצמבר, יום לפני שהחלו ההפגנות הגדולות במדינה על מצב הכלכלי. 

 
מאז נודע שהיא נעדרת, תומכיה דורשים מהשלטונות לגלות היכן היא נמצאת. הם שיתפו את הסרטון באמצעות ההאשטג ?Where_is_she#. בנוסף, איורים גרפיים מראים אותה נלחמת בדרקונים ומתגוננת באמצעות החיג'אב מאלות המשטרה.
נשים אחרות קיבלו השראה מהמעשה וצילמו עצמן עושת אותו דבר. אחת מהן היא מייסת תנועת "החירות החמקנית שלי", מאסיח עלינג'אד, שפרסמה סרטון בו נראית הולכת בין המכוניות ומנופפת בחיג'אב. 

 
נאסרין סוטודה, עורכת דין לזכויות אדם, לקחה על הצמה לחקור את היעלמותה של האישה המסתורית, ולדבריה היא בטוחה שהיא נעצרה. "עדי ראייה שהיו במקום בעת המחאה ראו אותה נלקחת ומלווה על ידי שוטרים. אין לי קשר עם משפחתה", אמרה. 
 
עורכת הדין אמרה עוד, כי מחאתה של האישה נבעה מכך שהיא הגיעה לקצה הרצועה שמחזיקה אותה בגלל על המגבלות המושמות על גופה במהלך חייה. "נשים מרגשיות אין להן שליטה של גופן", אמרה סוטודה, "זו הקדמה להפרה של יתר הזכויות שלהם". 
 
האירוניה היא שבאותו יום שבה ביצעה האישה את מחאתה, אמר מפקד המשטרה בטהרן, כי כוחות הביטחון נוקטים בקו רך יותר באכיפת חוקי האסלאם. הגנרל חוסיין רחימי אמר כי במקום לכלוא נשים ולפתוח להם תיק פלילי, הן יוכרחו לעבור חינוך מחדש ב"מרכזי ייעוץ".