לא תרוץ נגד טראמפ? אשת התקשורת אופרה וינפרי לא מעוניינת לרוץ כלל לנשיאות ארה"ב ב-2020, כך היא אמרה בראיון היום (חמישי)בתקשורת האמריקאית. זאת, לאחר שמועות רבות שצצו בנושא בעקבות נאומה המדובר של וינפרי בטקס גלובוס הזהב האחרון.  "זה לא משהו שאני מעוניינת בו. נפגשתי עם אנשים שאמרו לי שיסייעו לי עם הקמפיין, אבל זה לא בשבילי", אמרה וינפרי. 



הספקולציות על התמודדותה האפשרית של אחת הנשים האהובות באמריקה נפוצו כאמור בשבועיים האחרונים לאחר נאום הפרס שנשאה בטקס פרסי "גלובוס הזהב", בו דיברה על העצמת נשים ושחורים והביעה תמיכה בנשים שעברו התעללות או הטרדה מינית.  ואולם, פרשני תקשורת מובילים במדינה טענו כי במפלגה הדמוקרטית דוחים את הרעיון לפיו אדם מפורסם נוסף ייקח חלק במירוץ, זאת בעקבות בחירות של טראמפ, שהיה כזה בעצמו עוד לפני שנבחר. 



לא יתחרו?וינפרי וטראמפ. צילום: GET IMAGES
לא יתחרו?וינפרי וטראמפ. צילום: GET IMAGES



טראמפ עצמו התייחס לנושא כמה ימים לאחר הנאום של וינפרי, ואמר כי "הוא יביס אותה בוודאות". טראמפ, ששוחח עם כתבים במהלך פגישה בבית הלבן עם מחוקקים, אמר כי "אנצח את אופרה, זה יהיה כיף". ואולם, הוא העריך שהיא לא תתמודד בבחירות בסופו של דבר: "אני מכיר אותה היטב ואוהב אותה. אני לא חושב שהיא תרוץ". 
 
מי שחיזקה את דברי המנהיג האמריקאי היא חברתה הטובה של אופרה, גייל קינג, שאמרה בתכנית בוקר כי אשת הטלוויזיה נשארה בעמדתה, לפיה היא לא מעוניינת להתמודד על הנשיאות. "אני חושב שהרעיון מסקרן אותה", אמרה, "אך אני לא חושבת שבנקודה הזו היא באמת שוקלת את זה". לעומת זאת, ב-CNN צוטטו שניים מחבריה הקרובים של ווינפרי שהיא חושבת ברצינות על הכסא בחדר הסגלגל בבית הלבן.