בעקבות תקיפתו של הילד היהודי בן ה-8 אתמול בפרברי פריז, סיפר היום (חמישי) ב-103FM חבר הפרלמנט הצרפתי, מאיר חביב על צורתה החדשה של האנטישמיות בצרפת: "שני אנשים ממוצא אפריקאי פגשו ברחוב ילד יהודי עם כיפה והחליטו להרביץ לו. הילד התחבא מתחת למכונית וכך הצליח להימלט. המקרה הזה מצטרף לעשרות מקרים נוספים שמתרחשים במדינה כנגד יהודים ציונים. האנטי ציוניות היא האנטישמיות החדשה. השמאל הקיצוני מחובר עם האיסלאם הקיצוני ועלינו להיאבק". 
 
"הטרור בפריז והטרור בישראל הוא אותו הטרור", הוסיף. "מקרון ונתניהו אמנם מסתדרים מצוין אך האלקטורט של מקרון נמצא בידיהם של אחרים. על צרפת להבין שישראל היא המקור היחיד לערכים משותפים ולשאיפה לדמוקרטיה אמיתית וחופשית. ראיתי את כתבתו של צבי יחזקאלי על עלייתו של האיסלאם הקיצוני בצרפת ואני יכול להעיד שאכן הדברים נכונים. לא כל אנשי האסלאם הם טרוריסטים אך אין ספק שהאוכלוסייה שהגיעה לצרפת שואפת להשתלט לאט לאט על המדינה במקום להתאקלם בתרבות הקיימת". 
 


כשנשאל מי עוד חושש מהמוסלמים בצרפת מלבד היהודים השיב: "תוך שנתיים היו בצרפת כ-250 הרוגים, כולם באירועי טרור קיצוניים. זה מדאיג את כל אזרחי צרפת, עליהם להתעורר ולפעול לפני שיהיה מאוחר מידי. הצרפתים החלו להתייחס לנושא אך עוסקים במילים ולא במעשים. האלימות הזו מתחילה משנאת ישראל וממשיכה לכל צרפת".

עריכה: איתמר זיגלמן