מבוכה ל-FBI: ה"ניו יורק טיימס" מדווח הלילה (ראשון) כי לפחות 40 נערות ונשים הותקפו מינית על ידי רופא נבחרת ההתעמלות של ארה"ב, לארי נסאר, לאחר שהבולשת הפדרלית פתחה בחקירה נגדו. ההתעללות ארעה בין יולי 2015, כאשר ה-FBI החל בחקירת נסאר, לבין ספטמבר 2016, כאשר היא נחשפה בתחקיר של עיתון ה"אינדינאפוליס סטאר". חלק מהמתלוננות בתקופה זו הן בין הצעירות ביותר שנפלו קורבן למעשיו של הרופא, שמספרן מגיע כיום ל-265.

חקירת הבולשת נפתחה, לפי הדיווח, לאחר ששלוש מתעמלות האשימו את נסאר בהתעללות, מתוכן שתי מדליסטיות זהב אולימפיות. כמעט שנה חלפה עד שסוכני FBI הגיעו לראיין שתיים מהן. "לא קיבלתי שיחת טלפון אחת מה-FBI או מהמשטרה באותה תקופה", סיפרה ג'ינה ניקולס, אימה של אחת המתלוננות, מגי ניקולס. "אפילו לא מאדם אחד. אפילו לא אחד".

כזכור, נסאר נידון בשבוע שעבר ל-40 עד 175 שנות מאסר לאחר שהורשע בשורה של תקיפות מיניות ומעשים מגונים שביצע נגד יותר מ-150 מתעמלות, בסופו של המשפט הכי מדובר בארה"ב. הוא הודה באשמת תקיפה נגד שבע מתעמלות בין השנים 1998 ל-2015 והשופטת רוזמרי אקייה קראה את גזר הדין: "זה הכבוד והזכות שלי לגזור את דינך. לא מגיע לך לצאת שוב מבית הכלא. לא עשית דבר כדי לשלוט על הדחפים שלך ולכל מקום אליו תלך, מפגש בחלשים ביותר. כרגע, חתמתי על צו המוות שלך".
עשרות מתעמלות העידו נגד נסאר, כולל הצהרה זכורה במיוחד של אלי רייזמן, האלופה האולימפית שהייתה חלק מהנבחרת האמריקנית באולימפיאדות האחרונות בלונדון ובריו דה ז'ניירו. בעדויות הואשם הרופא כי התעלל מינית במתעמלות על שולחן הטיפולים. בנוסף, נידון נסאר ל-60 שנות מאסר לאחר שהחזיק חומרים פורנוגרפיים של קטינים.