רוסיה חדרה למאגרי מצביעים של מספר מדינות בארצות הברית במהלך מערכת הבחירות ב-2016, כך אמרה ראש מערך אבטחת הסייבר במחלקה האמריקאית לביטחון המולדת, ג'ינט מנפרה. 21 מדינות ספגו נסיונות חדירה, ומתוכן כמה מדינות נחדרו בהצלחה, אמרה מנפרה בראיון לרשת NBC.
עם זאת, בכירים אמריקאים הדגישו כי אין ראיות לכך שהחדירות הזרות גרמו לשינוי כלשהו במאגרי ההצבעה. מנפרה לא פירטה באילו מדינות התבצעה החדירה המוצלחת ואמרה כי מדובר במידע מסווג. "ראינו ניסיון לחדור ל-21 מדינות ומספר קטן מהן נחדרו בהצלחה", אמרה מנפרה. ה"וושינגטון פוסט" דיווח בעבר כי מערכות מחשבים במדינות אריזונה ואילינוי נחדרו בהצלחה. הנשיא דונלד טראמפ ניצח באריזונה בעוד שהמועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון ניצחה באילינוי.
מספר בכירים אמריקאים הזהירו לאחרונה כי האקרים רוסים ינסו להשפיע על הבחירות לקונגרס ב-2018. ראש ה-CIA, סוכנות הביון המרכזית של ארה"ב, מייק פומפאו, אמר בינואר כי הוא מצפה להתערבות רוסית. "אני בהחלט מצפה שהם ימשיכו לנסות לעשות זאת", אמר פומפאו. "אבל אני בטוח שאמריקה תוכל לערוך בחירות חופשיות והוגנות ושנוכל להגיב באופן שימנע מהם להשפיע בצורה משמעותית".

עצרת בחירות בארה"ב ב-2016. צילום: שמואל רוזנר
עצרת בחירות בארה"ב ב-2016. צילום: שמואל רוזנר