פלורידה מנסה להתאושש: לימור גולן, אמא לתלמידה שלומדת בבית הספר בו אירע אירוע הירי הקטלני, שגבה את חייהם של 17 תלמידים, סיפרה על השיחה שניהלה עם בתה בת ה-16 דקות לאחר תחילת הירי. "אנחנו עדיין בהלם וקשה לנו לעכל ולהאמין שהיה מקרה כזה שם, חשבתי שהבת שלי צוחקת עלי", ציינה הבוקר (חמישי) בראיון בגלצ, "הבת שלי התקשרה אלי וצעקה בטלפון יורים עלינו. אמרתי לה לשכב על הרצפה, אבל היא הסבירה שהמורה אמרה להם לברוח מהמקום". 
"היא צרחה ובכתה, והתקשינו ליצור איתה קשר כי הרשת נפלה באזור", ציינה, "נועה רצה הביתה, כשהיא היסטרית ובקושי נושמת". היא הסבירה כי "חלק מהחברות שלה נשארו בכיתה, וסיפרו לה שהן מסתתרות בתוך ארון". האם אמרה כי בבית הספר יש כ-20 תלמידים ישראלים, ואחת מהן צפתה בחברתה הטובה נורית למוות". לדבריה, איש מעולם לא חשב שאירוע כזה יקרה בעיירה שקטה וקטנה. 
גולן הוסיפה: "נועה סיפרה לי שהמורות ביקשו מהתלמידים לסגור את הטלפונים הניידים, כדי שהיורה לא ישמע אותם. הילדים היו סגורים בכיתות במשך כשעתיים". היא סיפרה כי "בגלל הקושי ביצירת קשר עם הילדים, הורים רבים הגיעו למקום ונותרו מחוץ לכותלי בית הספר". האם סיפרה כי "כדי להרגיע את הילדה, אחרי פרסום שמות ההרוגים, נתנו לה חצי כדור הרגעה". היא סיכמה והסבירה כי "נועה הכירה את היורה, שככל הנראה לבש חולצת בית ספר, וסביר להניח שזו הסיבה שנתנו לו להיכנס לבית הספר. עם תחילת הירי נשמעה אזעקה, וכולם חשבו בהתחלה שמדובר בתרגיל".