רמטכ"ל צבא איראן הגנרל מחמד באקרי, אמר היום (ראשון) כי ישנם אזורים במזרח אל-ע'וטה בפרברי דמשק בהם שולטים טרוריסטים שאינם כלולים בהפסקת האש עליה הוחלט הלילה במועצת הביטחון של האו"ם. הגנרל האיראני הוסיף כי "צבא סוריה עמל במטרה לטהר את האזורים בהם שולטים הטרוריסטים. המלחמה בטרור נמשכת וכל סוריה תטוהר מן הטרור תוך חודשים ספורים".

בתוך כך, על פי דיווחים, צבא סוריה פרץ לאל-ע׳וטה המזרחית בחיפוי חיל האוויר הרוסי. בדיווחים אחרים נאמר, כי על הכוחות מפקד אחיו של הנשיא בשאר אסד, מאהר.
בכינוס תחת הכותרת "ההגנה הקדושה" בטהרן, התייחס באקרי להחלטת מועצת הביטחון 2401, ואמר: "העבודה המשותפת של סוריה וידידיה, איראן ורוסיה, הביא לשינויים בהחלטה". לדבריו, בשינויים נכלל כי "המלחמה בטרור נמשכת, במיוחד נגד ג'בהת א-נוסרה".
 
לדברי באקרי, "דמשק הופגזה עד כה ב-1200 פצצות מרגמה, דבר שהיווה סכנה לביטחון ויציבות הבירה, ולכן יש לטהר את כל האזורים מסביבה".

באקרי תקף את הצעת ההחלטה להשגת הודנה בסוריה. "מי שאינו מעוניין בביטחון וביציבות לסוריה הוא מי שהניף את דגל ההודנה כתמיכה בטרוריסטים", טען, "הם ראו את הנחישות של הצבא הסורי לטהר את פרברי דמשק".