ארגון חיזבאללה בלבנון, הנלחם לצד המשטר במלחמת האזרחים בסוריה, השיק משחק תלת-מימדי חדש בשם "ההגנה הקדושה - ההגנה על המולדת והמקומות הקדושים". ארגון הטרור ערך טקס ומסיבת עיתונאים על מנת לחנוך את ההפקה החדשה של מחלקת המדיה האלקטרונית שלו. המשחק מתחיל עם כניסת אחמד, גיבור המשחק, למסגד סעידה זיינאב, אחד מהאתרים הקדושים ביותר לאסלאם השיעי. המקום מותקף ואחמד מופיע מחדש כשהוא לבוש מדים צבאיים בחדר שעל קירותיו מופיעה כרזה של מנהיג הארגון השיעי, השייח חסן נסראללה. 

אחמד עובר עם נשקו ממערכה אחת לאחרת בתוך אדמת סוריה, תוך שהוא יורה אש וזורק רימוני יד - כמו במשחק המפורסם Call Of Dutyהאחראי על התוכניות בארגון הטרור, ואחד ממפתחי המשחק, חסן עללאם, אומר כי "המשחק מציג את הניסיון של חיזבאללה בסוריה. האירועים בסוריה הם הבסיס למשחק זה, והוא משלב את הלחימה על אדמת סוריה, על הגבול הלבנוני-סורי, וכן על אדמת לבנון".

יש לציין כי הארגון תירץ את כניסתו למלחמה לצד המשטר הסורי ב-2013, בכך שהוא מעוניין לשמור על המקומות הקדושים לשיעים בסוריה. כאמור, המשחק שהוכן ברמה גבוהה בוחר לו את ארגון "המדינה האסלאמית" כאויב, כאשר לאורך המשחק נראים הדגלים השחורים המפורסמים שלו ובנוסף הכתובת "דאעש עבר מכאן" על הקירות.


המשחק הולך ונהיה קשה משלב לשלב, עד שמגיעים לאזור אל-קוסיר הקרוב לגבול לבנון, שם ניהל חיזבאללה את המערכה המוכרזת הראשונה שלו על אדמת סוריה. המשחק מסתיים באזור ראס בעלבק שבלבנון, שם ניהלו הצבא הלבנוני והמיליציה השיעית מערכה בשני צידי הגבול נגד דאעש בקיץ 2017. הקרב הסתיים עם סיום ההשתלטות על השטח שבשליטת דאעש בלבנון.