כוכבת הפורנו סטפני קליפורד, הידועה כדניאלס הסוערת תובעת את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כך דווח הלילה (רביעי) בתקשורת האמריקאית. על פי הדיווח, היא הגישה תביעה בטענה כי הסכם הסודיות שחתמה עליו בתקופה שקדמה לבחירות לנשיאות, ומטרתו היתה למנוע ממנה מלפרסם את טענותיה על רומן שניהלה לכאורה עם הנשיא, אינו חוקי. לדבריה, עצם העובדה שהנשיא עצמו אינו חתום עליו, גורמת לכך שהיא אינה חייבת לקיים את הסעיפים הכתובים בו.


כזכור, בינואר האחרון דווח בוול סטריט ג'ורנל כי מיכאל כהן, עורך דינו האישי הוותיק של טראמפ, שילם לכוכבת הפורנו דמי שתיקה בסכום של כ-130 אלף דולרים, כדי שזו תסתיר את מערכת היחסים שניהלה לכאורה עם הנשיא. על פי הדיווח, התשלום הועבר לקליפורד באוקטובר 2016, כשלושה חודשים לפני שטראמפ נבחר לנשיאות. קליפורד, נחשבה לאחת משחקניות הפורנו האהובות בקרב האמריקאים. 

המפגש הראשוני בין השניים התרחש לכאורה בתחרות גולף שנערכה בנוואדה ב-2006. היא היתה בת 27 באותה השנה, וטראמפ חגג את יום הולדתו ה-60. "מדובר בדיווחים ישנים וממוחזרים, שפורסמו עוד לפני בחירתו של הנשיא", טענו בבית הלבן, "כבר אז הכחשנו אותם". כהן עצמו סירב להגיב לדיווחים והדגיש כי "הטענות הללו מתפרסמות לסירוגין מאז שנת 2011".

דונלד טראמפ. צילום: AFP


עם זאת, פחות משבוע אחרי הפרסום הראשוני, כוכבת הפורנו בת ה-38 הוציאה הודעת הכחשה לידיעה לפיהן קיימה יחסים עם טראמפ והן לכך שקיבלה תשלום בסך 94 אלף דולר כדמי שתיקה. כמובן שגם טראמפ עצמו הכחיש את הטענות. בראיון שפורסם עם הכוכבת, היא סיפרה שהרומן היה ב-2006 ושהמפגש המיני כלל תנוחה אחת. "זה לא היה משהו משוגע, מה אפשר לצפות מגבר בגילו?", אמרה בכתבה. 
 
קליפורד סיפרה בראיון כי בעת שפגשה את הנשיא, שלושה חודשים בלבד לאחר שנולד בנו בארון, הוא הזמין אותה לארוחת ערב והיא נענתה בחיוב להזמנה להגיע לחדר המלון שלו, שם היא מצאה אותו לבוש בפיג'מה ורואה טלוויזיה. היא טוענת שניסתה להקניט אותו על שערו, אבל הוא לא שיתף פעולה ונמנע מלהשיב על שאלות בנושא מלניה: "הוא אמר 'אל תדאגי בקשר אליה'. אני לא זוכרת למה עשיתי את זה, אבל אני כן זוכרת שכאשר קיימנו יחסי מין אמרתי 'בבקשה אל תציע לי כסף'. אני זוכרת שחשבתי לעצמי שאם הוא כן ישלם לי זה יהיה המון. אני זוכרת שהוא אמר לי ש"את איכותית, יפה וחכמה כמו הבת שלי'.
 
אחרי המפגש המיני הראשון מספרת קליפורד שטראמפ החל לחייג אליה לדבריה כל עשרה ימים ולהבטיח לה כי יכניס אותה לתוכנית שלו "המתמחה", וקרא לה מתוקה. לפי המגזין, למרות שביצועיו של טראמפ היו לדבריה ממוצעים, השניים המשיכו להיפגש, כולל במשרדו בניו יורק במסיבת השקה לוודקה בהוליווד 2007 ובתחרות מיס USA. "אם את מעריצה שלו או לא ואני לא בדיוק הייתי, אני חייבת להודות שהוא בנאדם מרתק", הוסיפה. 
 
ביולי 2007 הזמין אותה טראמפ לסוויטה שלו במלון בבוורלי הילס והודה בפניה שהוא אינו יכול להכניס אותה לתוכנית הריאליטי "המתמחה". הוא המשיך ללטף לי את השיער ולנשק לי את הצוואר ושאל אותי אם אני יכולה להישאר. אמרתי לו שלא. הוא המשיך להתקשר אליי לאחר מכן ולאט לאט הוריד את תכיפות השיחות. לבסוף הוא הפסיק להתקשר אליי ב-2010".