סגן דוברת הבית הלבן, ראג' שאה לא שולל אפשרות לפיה הפגישה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און תתקיים בבית הלבן. הבכיר אמר היום (ראשון) בראיון ששודר בתוכנית "השבוע הזה" של רשת ABC האמריקאית כי "לא פסלנו את האפשרות לפיה קים ג'ונג און יגיע לביקור בוושינגטון". הוא הדגיש: "טרם נקבעו מועד ומיקום הפגישה". סגן הדוברת ציין כי "לא נפסלה האפשרות לפיה טראמפ יטוס לביקור בפיונגיאנג, למרות שהאפשרות שהדבר אכן ייצא לפועל אינה סבירה".




 
מוקדם יותר היום, ראש ה-CIA מייק פומפיאו אמר לרשת פוקס ניוז כי "המיקום של הפגישה פחות חשוב, הדבר המהותי פה הוא עצם הקיום שלה". עוד אמר ראש ארגון הביון כי "הטענה של נשיא רוסיה לפיה ממשלתו לא התערבה בבחירות לנשיאות ארצות הברית הינה שקר". הוא הסביר: "גורמים ברוסיה ניסו להתערב בבחירות" וכך שמר על עמדת ה-CIA בנושא.


כזכור, ביום חמישי האחרון, נשיא ארצות הברית קיבל הזמנה ממנהיג קוריאה הצפונית להיפגש, וענה כי הוא מעוניין לקיים פגישה בין המנהיגים עד חודש מאי הקרוב. את ההודעה מאון העביר היועץ הדרום קוריאני לביטחון לאומי, צ'אנג אוי יונג לאחר שנפגש עם הנשיא האמריקאי, ובמסיבת עיתונאים שקיים אחרי הפגישה הוא דיווח על ההזמנה ועל קבלתה.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר יונג כי קוריאה הצפונית התחייבה להפסיק את הניסויים הגרעיניים וניסויי הטילים אותם ביצעה בשנה האחרונה, ואף אמרה כי היא מקבלת את המשך התרגולים המשותפים של צבאות קוריאה הדרומית וארצות הברית. היועץ הקוריאני הבהיר כי לא תהיה הקלה בסנקציות על המדינה המבודדת עד להתקדמות מהותית בנוגע לפירוזו הגרעיני של חצי האי הקוריאני, דבר שאושר על ידי הבית הלבן.

לאחר מסיבת העיתונאים, טראמפ צייץ בנוגע לפגישה ואמר כי הוא מרוצה מההתחייבויות הצפון קוריאניות והוסיף שמדובר בהתקדמות גדולה. "קים ג'ונג און דיבר על פירוז גרעיני עם הנציגים הדרום קוריאנים, לא רק על הקפאה", הבהיר טראמפ בציוץ, והוסיף כי "לא יהיו ניסויי טילים בפרק הזמן. נעשית התקדמות מרשימה, אך הסנקציות יישארו עד להסכם. הפגישה בשלבי תכנון".