חמישה בני אדם נהרגו הלילה (שני) בהתרסקות מסוק קל בנהר האיסט ריבר בניו יורק, כך נמסר מהרשויות בארצות הברית. המסוק היה הפוך ומוצף במים כאשר הגיעו אליו כוחות ההצלה. שלושה מהנוסעים נפגעו אנושות ופונו לבית החולים אך מאוחר יותר מתו מפצעיהם. עם זאת, טייס המסוק הצליח לשחרר את עצמו וחולץ בשלום מאתר ההתרסקות. הוא פונה לבית החולים להסתכלות. 
"אחד החלקים הקשים ביותר בחילוץ היה העובדה שחמישה אנשים היו רתומים בצורה הדוקה במסוק", אמר מפקד שירותי הכבאות של ניו יורק, דניאל ניגרו. "היינו צריכים לחתוך כדי להוציא אותם החוצה". ממשטרת ניו יורק נמסר כי המסוק יימשה מהנהר באמצעות מנוף בהמשך היום. 

בהקלטת אודיו של קריאת החירום של המסוק לנמל התעופה לה גווארדייה לפני התרסקותו, הטייס נשמע אומר כי הוא חווה תקלה במנוע. המסוק הקל הושכר ללקוח פרטי לצורך צילומים. מינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית הודיע כי הוא פתח בחקירה של נסיבות האירוע וכי צוות שלו יגיע לעיר בהמשך היום. 

עובר אורח בשם ג'ון ג. מייג'רס צילם את ההתרסקות והעלה את הסרטון לרשתות החברתיות. הוא סיפר כי חשב כי משהו לא תקין כאשר ראה את המסוק טס בגובה נמוך לפני שהתרסק לנהר, ולכן התחיל לצלם. "ראיתי אותו יורד לכיוון המים. חשבתי שזה מוזר אבל לא ציפיתי שהוא יתרסק", סיפר מייג'רס לרשת CNN. "מחשבותיי עם האנשים שנהרגו".