גשר להולכי רגל קרס הערב (חמישי) סמוך לאוניברסיטה הבינלאומית במיאמי פלורידה. על פי הדיווחים, לפחות ארבעה בני אדם נהרגו ועשרה נוספים נפצעו לאחר שהגשר פגע גם במכוניות שנסעו תחתיו. דובר מחלקת התנועה של פלורידה מסר כי בין חמש לשש מכוניות נמחצו באירוע. כמו כן דווח כי מדובר בגשר חדש, שנחנך רק ביום שבת האחרון ונבנה בעלות של יותר מ-14 מיליון דולר.



מהאוניברסיטה הבינלאומית נמסר כי הם "בהלם ואבל מהאירוע הטראגי. בשלב זה אנו עדיין מנסים לחלץ נפגעים ולהבין את שאירע ומשתפים פעולה עם הרשויות והמחלצים בזירה". כמו כן נמסר כי הגשר נבנה כאשר הוא אמור לעמוד בסופות הוריקן בעוצמה 5, העוצמה הגבוהה ביותר, והיה צפוי להחזיק מעל ל-100 שנה.



"שמענו רעש חזק של קריסה מאחורינו, וכשהסתכלנו לשם, ראינו שהגשר קרס כולו", סיפרה איזבלה קרסקו, סטודנטית באוניברסיטת מיאמי, והוסיפה ש"מישהו שאל את השוטרים אם נשמעו קולות מכיוון הלכודים, אך הם רק הנידו בראשם לשלילה". עד נוסף לאירוע, ריקרדו דג'ו, סיפר גם הוא על האסון ואמר: "אני לא יכול להתחיל לתאר את שאירע, כל כך התרגשנו לקראת פתיחת הגשר, הכל היה נראה בסדר. עברתי מתחתיו והוא היה נראה בסדר גמור".