מפקד תחנת הכיבוי הסמוכה לאירוע קריסת הגשר במיאמי
תיעוד ממצלמות האבטחה של רגע קריסת הגשר
, דייב דאוני, הסביר היום (שישי) במהלך מסיבת עיתונאים כי "לוחמי האש חילצו לפחות ארבע גופות מההריסות". רופא שטיפל בפצועים סיפר על מצבם: "עשרה פצועים הגיעו כשהם במצב בינוני עד קשה מאוד, בהם אחד שהגיע כשהוא בדום לב, פצוע נוסף הגיע מורדם ומונשם כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה". הוא הוסיף כי "שמונת החולים הנוספים סבלו מפגיעות טראומטיות שונות, כמו מכות יבשות, חתכים, חבלות ושברים, אך מצבם היה יציב". לדברי הרופא, גיל הפצועים נע בין 20 ל-50, וייתכן כי חולים נוספים פונו לבתי חולים סמוכים באזור.
למעלה ממאה כבאים עבדו בשעות האחרונות בזירת האירוע, כדי לייצב את החלקים שנשארו יציבים, ולבדוק האם ישנם ניצולים הקבורים מתחת להריסות. אחד הראשונים להגיע לזירה, בעל עסק סמוך, ביצע פעולות החייאה בפצוע במשך רבע שעה. אישה שעברה בסמוך סיפרה לרשת ABC כי בעת שישבה ברכבה, ראתה את הגשר מתמוטט בהדרגה. "הספקתי לברוח מהרכב לפני שנפגעתי בעצמי", הסבירה. סטודנטית באוניברסיטת הסמוכה סיפרה כי ברכבה סמוך לגשר. "מודה לאלוהים על כך שנהגתי היום לאט יותר מהרגיל", אמרה, "אחרת יכולתי להיות אני שנמצאת מתחת לגשר". 
נהג נוסף תיאר את ההתרחשויות: "עברתי מתחת לגשר חצי דקה לפני שהוא קרס. זה היה מראה סוריאליסטי ומפחיד". הנהג, ג'ונתן מונוז קונווי סיפר כי אחרי שחלף מתחת לגשר, פנה לעבר המוסך הסמוך. "שמעתי בום חזק, הנחתי שפגעתי במשהו עם הרכב", הסביר, "ואז שמעתי בחורה צועקת וראיתי כוחות משטרה רבים מגיעים למקום". עדת ראייה נוספת סיפרה: "שמעתי צעקות מפחידות מהרכבים והבנתי שהגשר התמוטט".

צילום: צילום מסך


כזכור, אמש דווח כי גשר להולכי רגל קרס סמוך לאוניברסיטה הבינלאומית במיאמי פלורידה. דובר מחלקת התנועה של פלורידה מסר כי בין חמש לשש מכוניות נמחצו באירוע. כמו כן דווח כי מדובר בגשר חדש, שנחנך רק ביום שבת האחרון ונבנה בעלות של יותר מ-14 מיליון דולר.


מהאוניברסיטה הבינלאומית נמסר כי הם "בהלם ואבל מהאירוע הטראגי. בשלב זה אנו עדיין מנסים לחלץ נפגעים ולהבין את שאירע ומשתפים פעולה עם הרשויות והמחלצים בזירה". כמו כן נמסר כי הגשר נבנה כאשר הוא אמור לעמוד בסופות הוריקן בעוצמה 5, העוצמה הגבוהה ביותר, והיה צפוי להחזיק מעל ל-100 שנה.