יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמן, אמר בראיון שהעניק לפני חודש לערוץ CBS האמריקני, ושודר הלילה (שני), כי אין צו שרעי שמאלץ אישה מוסלמית ללבוש גלימה ובורקה. "החוקים ברורים מאוד ומוגדרים בחוקי השריעה", הסביר בן סלמאן, "שנשים ילבשו בגדים הגונים ומכובדים, כמו גברים. זה לא אומר שצריך ללבוש גלימה (עבאיה) שחורה או כיסוי ראש שחור. ההחלטה הושארה לחלוטין בידי נשים להחליט איזה סוג של לבוש הוגן ומכובד היא בוחרת ללבוש".
"חיינו חיים נורמליים מאוד כמו שאר מדינות המפרץ. נשים נהגו במכוניות. היו בתי קולנוע בסעודיה. נשים עבדו בכל מקום. היינו פשוט אנשים נורמליים מתפתחים כמו כל מדינה אחרת בעולם עד אירועי 1979 - המהפכה האסלאמית באיראן", אמר בן סלמאן, "יש לנו קיצונים שאוסרים על התערבבות בין שני המינים ואינם מסוגלים להבדיל בין שהייה של גבר ואישה לבד, לבין היותם יחד במקום עבודה. רבים מרעיונות אלה סותרים את דרך החיים בתקופת הנביא והחליפים. זוהי הדוגמה האמיתית והמודל האמיתי". בן סלמאן אמר עוד, כי "אנו מאמינים ברעיון של זכויות האדם, אך הכללים אצלנו שונים מאשר בארצות הברית".
"רק אלוהים יודע כמה זמן אחיה", אמר בן סלמאן בראיון נרחב שהעניק לכתבת הערוץ נורה אודונל לפני כמה חודשים ושודר ביום ראשון בלילה בתוכנית "60 דקות" לרגל ביקורו בארצות הברית ופגישתו המיועדת עם הנשיא דונלד טראמפ. הוא הוסיף כי "רק מוות" יכול למנוע ממנו לשלוט על הממלכה בשנים הבאות.



בשבוע שעבר אמר בן סלמאן, כי סעודיה תהיה מוכנה לפתח נשק גרעיני אם יריבתה האזורית איראן תשיג נשק כזה. דבריו של בן סלמאן הגבירו את החששות בנוגע להתפשטות הגרעין בתקופה שבה הסעודים מחפשים טכנולוגיה זרה לתוכנית הגרעין שלהם, כולל מארה"ב. הריאיון נערך בערבית תוך כדי תרגום סימולטני. המראיינת סיפרה, כי באופן לא רשמי, ועם קבלתה בלשכה שוחחו השניים באנגלית, אך נסיך הכתר העדיף לשוחח בערבית, כדי שהמסרים שלו יהיו ברורים יותר, ובשפה נהירה יותר.
 
אודונל סיפרה, כי יורש העצר בן ה-32, הוא כבר המנהיג הערבי הדומיננטי ביותר בדורו. השבוע, הוא יוצא לביקור ברחבי ארצות הברית, שם הוא יציג את הממלכה שלו לציבור סקפטי. הוא מונה ליורש על כס המלוכה לפני תשעה חודשים על ידי אביו בן ה-82, המלך סלמאן, שהעניק לבנו כוחות חדשים. הוא ידוע בראשי התיבות שלו MBS, והרפורמות שלו בתוך ערב הסעודית היו מהפכניות. "הוא משחרר נשים, מאשר קונצרטים מוזיקליים והקרנת סרטים בקולנוע ונלחם בשחיתות, בארץ בה 15,000 נסיכים", סיפרה המראיינת.
 
בתשובה לשאלה כי שיווקה של סעודיה לא יהיה קל, שכן אמריקאים רבים ששומעים את השם סעודיה, חושבים מיד על אוסאמה בן לאדן ועל ה-11 בספטמבר, ועל הטרור שהביאה לאדמה האמריקאית, הגיב בן סלמאן: "נכון. אוסאמה בן לאדן גייס 15 סעודים בפיגועי ה-11 בספטמבר במטרה ברורה. על פי מסמכי ה-CIA וחקירות הקונגרס, בן לאדן רצה ליצור קרע בין המזרח התיכון למערב, בין סעודיה לארה"ב. זאת, כדי ליצור סביבה המסייעת לגיוס ולהפיץ את המסר הרדיקלי שלו שהמערב מתכנן להשמידך. הוא הצליח ליצור את הפילוג הזה במערב".