מתנצלת בפני הגברת הראשונה: קארן מקדוגל, דוגמנית פלייבוי שטוענת כי ניהלה רומן עם דונלד טראמפ לפני יותר מעשור, הביעה במהלך ראיון ברשת CNN את צערה על כך היתה במערכת יחסים עם הנשיא למרות שידעה שהוא נשוי למלניה טראמפ ויש להם בן משותף, בארון. 

מקדוגל שוחחה עם העיתונאי הבכיר של הרשת, אנדרסון קופר, על הרומן שלה עם הנשיא ועל התביעה שהגישה על מנת לשחרר אותה מהסכם השתיקה עליו חתמה. "מה אפשר לומר חוץ מסליחה?", אמרה הדוגמנית. "אני מצטערת, לא הייתי רוצה שזה יקרה לי". 
מקדוגל הודתה שהיא ידעה שטראמפ נשוי בעת שניהלו רומן, אבל לא רצתה להעלות את זה כי חשה אשמה. לדבריה, טראמפ הציע לשלם לה לאחר הפעם הראשונה ששכבו ב-2006 וזה גרם לה לבכות. "הוא ניסה לשלם לי אחרי שקיימנו יחסי מין. לא ידעתי איך להגיב לזה", אמרה, מעולם לא הציעו לי כסף בצורה כזאת. הסתכלתי עליו ואמרתי לו שאני לא בחורה כזאת". 

"הוא אמר 'או, את באמת מיוחדת'. זה כואב לי שככה הוא ראה אותי". 

לדברי מקדוגל, הרומן עם טראמפ נמשך עשרה חודשים. לטענתה היא סיימה את מערכת היחסים באפריל 2007 משום שחשה אשמה. היא נזכרה בנסיעות שלה לבתיו של טראמפ בניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה ואמרה כי שכבה איתו "עשרות פעמים". 
"היו לי רגשות לדונלד", מגלה מקדוגל, "אבל הרומן קרע אותי מבפנים. זאת היתה מערכת יחסים אמיתית, הרגשות היו אמיתיים, הוא היה קורא לי 'בייבי' או 'קארן היפה'".
מקדוגל היא לא הראשונה שטוענת שהיה לה רומן עם הנשיא האמריקאי או שהוא הטריד אותן מינית. קדמו לה19 שנים, כולל שחקנית הפרנו סטורמי דניאלס, הנמצאת בעיצומה של תביעה נגד טראמפ ועורך דינו על מנת לבטל את הסכם השתיקה עליו חתמה כדי לא לגלות על הרומן ביניהם.