חבר קונגרס רפובליקני טען בשיחה עם מקומון בנוואדה כי יושב ראש בית הנבחרים, פול ראיין, שוקל את עתידו המקצועי. על פי הדיווח, שפורסם הלילה (שלישי) בארצות הברית, ראיין צפוי לפרוש במהלך 30 עד 60 הימים הקרובים מתפקידו. נטען כי מחליפו יהיה חבר הקונגרס סטיב סקאליס ממדינת לואיזיאנה. עם זאת, חבר הקונגרס מארק אמודאי טען כי "מדובר בשמועות בלבד".



הדוברת של ראיין, אשלי סטרונג, הכחישה את הדיווח ומסרה כי "ראיין אינו מתפטר". יו"ר בית הנבחרים עצמו הכחיש כי הוא עומד לעזוב את תפקידו, והסביר כי הוא ורעייתו צפויים להחליט באביב הקרוב האם הוא ירוץ לקדנציה נוספת בתפקיד. 



במידה וראיין אכן יתפטר, הוא יהיה האדם ה-24 שהחזיק בתפקיד במהלך ממשל טראמפ, ועזב אותו, כאשר קדם לו היועץ לביטחון לאומי, הגנרל הרברט מקמסטר, שהודיע ביום חמישי האחרון כי הוא מעוניין לצאת לפנסיה, אחרי למעלה משלושה עשורים של שירות צבאי. 



לפני כשבועיים, טראמפ פיטר את מזכיר המדינה האמריקאי רקס טילרסון, ואישר זאת בציוץ שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "פומפאו יעשה עבודה טובה", כתב והודה לטילרסון על תפקודו. ממחלקת המדינה נמסר כי "טילרסון טרם שוחח עם הנשיא ואינו מודע לסיבת הפיטורים שלו". על פי הדיווחים, טילרסון למד על פיטוריו, לאחר שראה את הציוץ. 

טילרסון יוחלף על ידי ראש ה-CIA, מייק פומפאו, כבר בעבר דווח כי הוא יחליף את טילרסון, במידה ויודח. פומפאו יוחלף על ידי סגניתו בארגון, ג'ינה האספל. כך היא הופכת לאישה הראשונה שעומדת בראש ארגון הביון. עם זאת, שני המינויים עדיין טעונים אישור של הסנאט.