מיניבוס ובו 19 תיירים ישראלים התהפך היום (ראשון) בדרך למכרה מלח במחוז פרהובה שברומניה. במשרד החוץ עדכנו כי הרשויות ברומניה מסרו שאכן מדובר גם בפצועים ישראלים. "עם זאת אישור ודאי שלנו רק לאחר הגעת הקונסולית למקום", אמרו במשרד החוץ. שגרירת ישראל בבוקרשט נמצאת בקשר ישיר עם השר הממונה על החילוץ. 

פרמדיק מחברה רפואית שנותנת שירות לחברת הביטוח פספורטכארד. של חלק מהנפגעים בתאונה, שטס הערב לצד איש צוות נוסף לרומניה מסר ל"מעריב אונליין" כי "מרבית הפצועים במצב קל עד בינוני וסובלים מחבלות קהות, חתכים, שברים. אין נכון לעכשיו פצוע קשה". הוא ציין: "סה"כ 24 או 25 נוסעים במיניבוס". לדבריו, חלקם בתהליך שחרור מבית החולים. עם זאת, הוא לא טיפל בכל הפצועים. 

יורם איצקוביץ, עד ראייה לאירוע, שנסע ברכב סמוך לאוטובוס: "האוטובוס נסע מולנו ועמד להיכנס בעיקול למעבר תת קרקעי שממנו נכנסים למכרות המלח בעיירה סלאניק - יעד תיירותי גדול. הקרקע חלקה, וסיפרו לנו שהנהג שלהם נסע מהר, הם ביקשו להאט, וכנראה הוא נתן גז מתוך כעס ואז איבד שליטה, וזה גרם לאוטובוס להתהפך על הצד". 
 
איצקוביץ הוסיף: "האנשים יצאו דרך הדלתות האחוריות. היו שם פצועים ודם ומראות קשים. התחלנו להגיש להם סיוע. לקחנו חלק מהפצועים והעלנו אותם לאוטובוס שלנו ואנחנו עמדנו. זו היתה קבוצה של ישראלים 19, רובם כנראה ערבים. מי שנתנו את הטיפול הראשוני הקריטי היו שני חבר'ה: מאור איצקוביץ' ורון ביקלס. שניהם התחילו לתת טיפול ראשוני, חבשו אותם'. עד שהגיע האמבולנס הראשון עברו עשרים דקות לפחות, ועד אז לא היה גורם מקומי שנתן עזרה ראשונה. היו שם ילדים שנפגעו, מראות קשים. כולם פונו לבית חולים שככל הנראה נמצא בעיר גדולה במרחק כ-40 ק"מ בשם פלוישט".
מחברת הביטוח נמסר: "מיד עם היוודע דבר האסון, הטיסה חברת PassportCard צוות של פרמדיקים שנחת כבר בשעות הערב ישירות בבית החולים ברומניה על מנת לשמש ככוח חלוץ רפואי ולתמוך באופן אישי בפצועים. הצוות סיים זה עתה לבדוק את כלל הפצועים וכעת נערך להמשך טיפול בכפוף למצבם הרפואי של הפצועים".