"יש לנו ולישראל אינטרסים רבים משותפים, אין לנו בעיה עם היהודים", כך אמר יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמן בראיון שפורסם היום (שני) במגזין האמריקאי The Atlantic. "אני מאמין שלכל עם, בכל מקום, יש זכות לחיות באומתו השלווה. אני מאמין שלפלסטינים ולישראלים יש זכות לקבל אדמות משלהם. אבל צריך שיהיה לנו הסכם שלום שיבטיח את היציבות לכולם ויש לקיים יחסים נורמליים", אמר בן סלמן כשנשאל על הסכסוך הישראלי פלסטיני.
כשנשאל האם במדינתו יש בעיה של אנטישמיות, ענה יורש העצר: "למדינה שלנו אין בעיה עם יהודים. הנביא מוחמד התחתן עם יהודייה. לא רק ידיד - הוא התחתן איתה. שכניו היו יהודים. תוכלו למצוא הרבה יהודים בסעודיה שמגיעים מאמריקה ומאירופה. אין בעיות בין נוצרים למוסלמים וליהודים. יש לנו בעיות כמו שתמצא בכל מקום בעולם בין אנשים".
"ישראל היא כלכלה גדולה לעומת גודלה והיא משק צומח, וכמובן שיש הרבה אינטרסים שאנחנו חולקים עם ישראל. אם יהיה שלום, יהיה עניין רב בין ישראל למדינות המפרץ בשיתוף פעולה".

בנוסף, התבטא בן סלמן בחריפות ולא בפעם הראשונה כנגד המנהיג הרוחני של איראן האייטוללה עלי חמינאי. "אני מאמין שהמנהיג העליון האיראני גורם להיטלר להיראות טוב, תקף, "הוא מאמין שהוא הבעלים של העולם. שניהם בחורים רעים. הוא היטלר של המזרח התיכון. בשנות העשרים והשלושים אף אחד לא ראה את היטלר כסכנה. רק כמה אנשים. עד שזה קרה. אנחנו לא רוצים לראות דברים שקרו באירופה, קורים במזרח התיכון. אנחנו רוצים לעצור את זה באמצעות מהלכים פוליטיים, מהלכים כלכליים, מהלכי מודיעין. אנחנו רוצים להימנע ממלחמה".