כלי התקשורת ברוסיה מאשימים את ישראל בהפצצה בסוריה בבסיס האוויר T-4. אתר העיתון "איזבסטיה" כתב: "מומחי צבא ברוסיה מדגישים את החלק של ארה"ב בהפצצה הישראלית". ראש המחלקה של המכון ללימודי פוליטיקה באסיה ואפריקה, ארסני גריגורייב, אמר לערוץ 5 בטלוויזיה הרוסית: "ישראל לא מפציצה בעיקרון בלי רשות של ארה"ב. האמריקאים רצו להראות לרוסיה ולסורים שיש איזון ואפשר גם להפציץ מהצד השני, אבל הם לא רצו לעשות זאת ישירות ולכן השתמשו בישראל". 

בנוסף לדעת הפרשן המדיני-צבאי דימיטרי סולוניקוב ארה"ב מתכננת מצבע רחב היקף בסוריה וההפצצה היתה רק חלק מהתכנון. "הטילים נורו וכעת בארה"ב יוכלו לחשב כמה טילים צריך כדי למנוע מההגנה האווירית של סוריה לפגוע במטוסים שלהם", אמר.

עיתון נוסף: "רוסיסקיה גאזטה", ציטט את שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, שאמר כי ההפצצה בסוריה היא התפתחות מסוכנת. "אני מקווה מאוד שארה"ב והמדינות שנמצאות איתה בברית מבינות את זה. אותן קבוצות שלא הוזמנו להילחם נגד הגורמים שאנחנו נלחמנו בהם, כולל ארה"ב, כלל לא מתכוונים לצאת מסוריה כפי שאמר הנשיא פוטין". 

תקיפת טילים בסוריה

העיתון "טרוד" כתב שסוכנות הידיעות נובוסטי ציטטה את שר הביטחון אביגדור ליברמן, שהודה כי שני מטוסים ישראלים ירו שמונה טילים מאדמת לבנון ופגעו בבסיס הסורי. שלושה טילים פגעו באזור המערבי של הבסיס וחמישה יורטו על ידי מערכת ההגנה של סוריה. 

כזכור, במהלך הלילה הותקף בסיס חיל האוויר הסורי שבשליטת צבא אסד, ועל פי מקורות באופוזיציה הסורית, בתקיפה נהרגו 14 בני אדם, בהם גם איראנים. בסיס T-4 הוא בסיס חיל האוויר הסורי, שמוצבים בו גם חיילים איראנים, וממנו המריא המל"ט האיראני שיורט בשטח ישראל בתחילת חודש פברואר, ולאחר מכן הופצץ הבסיס. עשרות בני אדם נהרגו שלשום בלילה במתקפה כימית של משטר בשאר אסד על דומא, פרבר בדמשק, כך דיווח ארגון אל־מרסד, מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם היושב בלונדון, בהסתמך על דיווחים של פעילי אופוזיציה.