בלשי ה-FBI פשטו הלילה (שלישי) על ביתו ומשרדו של עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, מייקל כהן, ואספו מסמכים וחומרים הקשורים במספר תיקים בהם הוא מעורב, כולל סוגיית התשלומים לשחקנית הפורנו סטפני קליפורד המכונה סטורמי דניאלס, שאמרה כי ניהלה רומן עם הנשיא.
 
טראמפ אמר בתגובה לפשיטה כי מדובר ב"ציד מכשפות", וכינה את כינה את צוותו של רוברט מולר, החוקר המיוחד בפרשת המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות, "הקבוצה המוטה ביותר". בנוסף ציין כי הוא מצטער ששר המשפטים ג'ף סשנס נמנע מלהוביל את החקירה.

כזכור, דניאלס הגישה לפני כשבועיים תביעת דיבה נגד עורך דינו של נטראמפ, מייקל כהן, זאת לאחר שהטיל ספק בטענה שלה, לפיה ניהלה רומן עם קליפורד התראיינה לתוכנית 60 דקות בהגשת המראיין אנדרסון קופר וסיפרה על הרומן שהיא קיימה, לכאורה, עם טראמפ ב-2006 ועל האיומים שקיבלה מצדו של הנשיא לאחר שניסתה למכור את הסיפור. במהלך הראיון הבהירה קליפורד כי היא לא רואה בעצמה כקורבן.

בתוך כך, עיתון הניו יורק טיימס מפרסם הלילה כי החוקר המיוחד מולר, בודק חשד כי קרן טראמפ קיבלה תרומה אסורה בספטמבר 2015 בסך 150 אלף דולר מהמיליארדר אוקראיני ויקטור פינצ'וק. על פי החשד, הקרן קיבלה את התרומה בשנת 2015 בעבור נאום וידאו קצר שהקליט טראמפ.