הצהובון "נשיונל אינקוויירר" שילם 30 אלף דולר לשוער באחד מבנייניו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וקשר אותו לחוזה שמנע ממנו מלדבר בפומבי על שמועה שנגעה לרומן מחוץ לנישואים של הנשיא האמריקאי. סיפורו של המאבטח, דינו סג'ודין, נחשף הערב (חמישי) בדיווח של סוכנות הידיעות איי.פי (Associated Press). סוכנות הידיעות אישרה את התשלום של המגזין, באמצעות החוזה הסודי בין הצדדים וראיון של עשרות עובדים בעבר ובהווה שלו ושל חברת האם שלו, אמריקן מדיה.
סג'ודין קיבל 30 אלף דולר בעבור העברת הזכויות "באופן תמידי" לשמועה ששמע על חיי המין של טראמפ, לפיה לנשיא נולד ילד מחוץ לנישואין עם עובדת במגדל טראמפ. לפי החוזה, סג'ודין יאלץ לשלם קנס של מיליון דולר אם יחשוף את השמועה או את תנאי ההסכם. עורך דינו של טראמפ, מייקל כהן, שה- FBI, הבולשת הפדרלית, פשטה על משרדו השבוע, אישר כי הוא דן בסיפורו של סג'ודין עם ה"אינקווייירר" בזמן שהמגזין עבד על הסיפור. הוא אמר כי הוא עשה זאת כדוברו של טראמפ וכי לא ידע על התשלום שניתן למאבטח.
לפי הדיווח, התשלום ניתן באופן דומה לתשלום של 130 אלף דולר שהעניקה אמריקן מדיה לכוכבת הפלייבוי קרן מקדוגל, שטוענת כי ניהלה רומן עם טראמפ, ולתשלום שהעניק כהן לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, שטוענת אף היא לקשר מיני עם איש העסקים לשעבר. כהן טוען כי הוא שילם לדניאלס מכיסו שלו. הבולשת הפדרלית ניסתה להשיג בפשיטה מידע על התקשורת בין כהן לבין מנהלי אמריקן מדיה וה"נשיונל אינקוויירר".


כוכבת פלייבוי קרן מקדוגל. צילום: רויטרס
כוכבת פלייבוי קרן מקדוגל. צילום: רויטרס

 
עם זאת, האישה במרכז השמועה הכחישה בפני איי.פי באוגוסט שעבר כי היא ניהלה רומן עם טראמפ, ואמרה כי היא לא ידעה שהמגזין שילם לסג'ודין תמורת המידע שלו. סוכנות הידיעות לא הצליחה לקבוע אם השמועה נכונה ואינה חושפת את שמה של האישה. "זה הכל מזויף. אני חושבת שהם איבדו את הכסף שלהם", אמרה האישה.