מזכ"ל חיזבאללה חסן נראללה נאם הערב (שישי) ואמר כי "על הישראלים לדעת שהם ביצעו 'טעות היסטורית' ואף ביצעו 'טיפשות גדולה' בתוקפנות שלהם על שדה התעופה T4 באזור חומס בסוריה". במתקפה המיוחסת לישראל נהרגו לפחות 14 חיילים, בהם שבעה חיילים איראנים ממשמרות המהפכה. לדברי נסראללה, "התוקפנות הישראלית מהווה שינוי היסטורי שפותח מסלול חדש בעימות".

מזכ"ל הארגון הלבנוני הוסיף בפנייה ישירה לישראלים: "הצבתם את עצמכם בעימות ישיר עם הרפובליקה האיסלאמית של איראן". הוא הוסיף עוד כי "התוקפנות הישראלית על שדה התעופה T4 בפרבריה של חומס בוצעה בכוונה להרוג ובצורה חסרת תקדים זה שבע שנים". לדבריו, הגורמים האיראנים הם שיחליטו מה תהיה תגובתם על הרג בכוונה תחילה בוצע על ידי ישראל של משמרות המהפכה. 
הוא התייחס עוד למתקפה הכימית המיוחסת למשטר של אסד בדומא, בפרברי הבירה דמשק ואמר כי "כולנו מגנים שימוש בנשק כימי בכל מערכה שהיא. לדבריו, על פי מידע בטוח, מה שאירע בדומא הוא "הצגה בנוגע לשימוש בנשק כימי" והוסיף כי "עם כל ניצחון גדול בסוריה ההצגות הללו חוזרות על עצמן בעניין השימוש בנשק הכימי. 

נסראללה: "הציוצים של טראמפ לא מפחידים את עמי האזור"
נסראללה התייחס גם לנסיגת צה"ל מלבנון ואמר כי "תושבי ביירות הכריחו את חיילי הכיבוש לצאת בכניעה מהבירה". הוא גם תקף את מדינות ערב שמקדמות את עסקת המאה ואמר "על איזה עם ערבי הם מדברים כשהם משווקים את עסקת המאה בירושלים בירת ישראל?".

מזכ"ל ארגון חזבאללה התייחס לאיומים נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על ביצוע תקיפה בסוריה, ואמר כי הם "מוכיחים שאנחנו בפני צעד חדש של יהירות אמריקאית". לדבריו, טראמפ רוצה לכפות את עצמו על מדינות העולם, וזכותן לדאוג מהממשל האמריקאי הנוכחי, שכן עמדותיו נשלטות על ידי היגיון מסחרי, כלכלי ועסקאות. "הממשל מונהג על ידי אישיות פרובוקטיבית כמו טראמפ", ציין. 
הוא תקף את יורש העצר הסעודי: "הם מוכנים לשלם לאמריקאים כספים בלי להסס". לדבריו, יש להציב את כל האופציות על השולחן בעניין העמדה האמריקאית בסוריה בצל הממשל הנוכחי. "טראמפ סובל ממשבר בשל בעיותיו הפנימיות והחקירות שמובלות על ידי החוקר המיוחד מולר. כל הציוצים של טראמפ לא מפחידים את סוריה, איראן, רוסיה, וכל עמי האזור", סיכם, "טראמפ חושב על תקיפה של ציר שבאמתחתו ניצחונות רבים, כאשר באמתחת ארצות הברית רק תבוסות. המערכה של ארצות הברית לא תהיה עם המשטרים אלא עם עמי האזור כולם וסופה יהיה בתבוסה".
יש לציין כי נסראללה התייחס גם לעניין הפנים לבנוני לקראת הבחירות לפרלמנט שייערכו ב-6 במאי וקרא לכל הבוחרים להתייצב בקלפיות ולהצביע בצורה שקטה ובטוחה שתביא לשלום ויציבות פנימיים.