בשנים האחרונות מתלוננים הארגונים היהודים ברחבי אירופה כי האנטישמיות ושנאת היהודים שוב מרימים את ראשם. אמש, בשעות הלילה, התברר כי עוד עדות מטרידה הגיעה לרשתות החברתיות. על פי המצולם, תושב גרמני מוסלמי החל במריבה עם צעיר יהודי, חובש כיפה, אשר בתחילת הסרטון נראה כי המוסלמי שולף את החגורה, ומתחיל להכות איתה את מי שצילם את הסרטון.



במהלך הזעקות התערב עובר אורח, שהשניים צועקים אחד על השני, שהמילה "יהודי, יהודי", חוזרת על עצמה. מי שעוד התערב שם הם שכנים, שצעקו כי הם יזמינו משטרה, ובכך בעצם גרמו להסתלקותו. בסיום הסרטון מצביע הצעיר היהודי על החבלה אותה ספג. 



בריאיון שהעניק לכתבת "כאן", סיפר הנער המותקף, אדם אורמוש את אשר אירע שם: ""זה קרה ממש כאן, ליד הבית שלי, בתחנת הרכבת עם חבר שלי. הייתי מופתע שדבר כזה קרה, אני עדיין בשוק. ירדנו עם הכיפה, חבר שלי ואני, והלכנו ברחוב, לא דיברנו עם אף אחד ושלושה אנשים באו מהצד ההוא והתחילו לקלל אותנו, ולא ענינו להם. חבר שלי ביקש שיפסיקו לקלל, ואז הם התחילו להתעצבן. אחד מהם רץ אלי ומיד ידעתי שזה חשוב לצלם, כי הרגשתי שאפשר יהיה לתפוס אותו אחר כך וזה חשוב לצלם ושיהיה למשטרה משהו שיוכלו למצוא את הבנאדם הזה".



מדובר בתהליך שעובר על אירופה ובו ניתן לראות הרבה מאוד תקריות בתקופה האחרונה הן בצרפת, בלגיה, גרמניה ועוד מדינות. על פי דיווח ב"כאן", היהודי אף הגיש תלונה וטען כי מדובר באירוע שקרה כיוון שהוא חובש כיפה. רק לאחרונה זעמו בישראל על ספר לימוד בו נטען כי ישראל גונבת מים מהפלסטינים, כמו כן, נמתחה ביקורת על "חוק השואה" הפולני, שערער את היחסים בין המדינות.