שליח חדשות 10, דור גליק, קיים ראיון נדיר עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, שלא מרבה להתראיין לכלי תקשורת זרים. על הראיון סיפר הבוקר (ראשון) ב-103FM: "הראיון שלי עם הקנצלרית החל בשאלה מדוע גרמניה לא מעבירה את השגרירות הגרמנית לירושלים בדומה לארצות הברית. תשובתה של מרקל הייתה שהיא אינה שביעת רצון מההתקדמות המדינית של ישראל אל מול הפלסטינים ולכן לא תעביר את השגרירות. ב-2017 מרקל הייתה אמורה להגיע לביקור בישראל אך דחתה אותו למועד בלתי ידוע, ברור לכולנו שגם זה נבע מחוסר שביעות הרצון מסוגיות המדיניות של ישראל מול הפלסטינים אך אני יכול לבשר לכם שבראיון שביצעתי עם הקנצלרית נחשף התאריך בו היא צפויה להגיע לישראל".



על תהליך גיוסה של מרקל לראיון הבלעדי סיפר גליק: "מרקל לא מרבה להתראיין, לא זכור לי מתי היא ביצעה ראיון לכלי תקשורת זר ולכן נדרשו לנו שלוש שנים לתאם ראיון שכזה. פריצת הדרך התאפשרה בעקבות חגיגות 70 שנות קיומה של מדינת ישראל. מדובר במשרתת ציבור צנועה שמבצעת את הקניות בסופר בעצמה, אישה שיש לה את הסיבות להסתכל על העולם מלמעלה ומלאה בהישגים אך בישיבה מולה היא מאוד נעימה ונינוחה. למרות הרושם הראשוני, מרקל אינה טיפוס קר". 

לסיום אמר: "היא נמצאת בקדנציה הרביעית שלה כקנצלרית והשהות שלה בתפקיד חופפת לשהותו של נתניהו כראש ממשלת ישראל. בראיון היא מקפידה שלא למתוח ביקורת אישית על ראש הממשלה ומבהירה כמה חשוב לה לשמור על היחסים עם מדינת ישראל. אני ממליץ לכולם לשמוע את הראיון הערב ב-20:00 בחדשות 10". 
עריכה: איתמר זיגלמן