משטרת מלזיה פרסמה את קלסתרוני החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני פאדי אל בטש, שנרצח בשבת. לדברי מפקד משטרת מלזיה טאן סרי מוחמד פוזי, החשודים הם בעלי חזות אירופית או מזרח תיכונית. "הקלסתרונים נעשו על ידי המומחים שלנו בהתבסס על הצהרות עדי הראיה", אמר המפקח הכללי, שהוסיף כי הם רכבו על אופנוע שחור. פוזי אמר עוד כי החוקרים לא יודעים אם החשודים עדיין נמצאים במלזיה. "אנחנו צריכים עזרה מרשויות מקומיות וזרות לדעת זאת".

אתמול אמר המפכ"ל כי המשטרה טרם עצרה חשודים ברצח: "עד כה לא בוצע כל מעצר הקשור למקרה. התמונה בה נראה אדם נעצר ושהופצה ברשתות החברתיות לקוחה ממקרה אחר, ואינה קשורה כלל למקרה הירי הזה. ההאשמות לפיהן אל בטש היה מומחה לייצור טילים וכטב"מים אף הן אינן נכונות, שכן ככל שידוע לי הוא עסק בהנדסת חשמל". בתשובה לשאלה, אמר הארון כי משטרת מלזיה חוקרת האם גורמים זרים וארגון מודיעין מדינתי מעורבים במקרה. 
כמו כן, הכחיש המפכ"ל האשמה נוספת שאף היא נפוצה ברשתות החברתיות, לפיה לקח למשטרה יותר מ-50 דקות להגיע לזירה, ואמר כי כוחות המשטרה הגיעו תוך 10 דקות. בתוך כך, השגריר הפלסטיני במלזיה, אנוואר אל-אגא, אומר כי העברת גופת אל בטש לעזה תידחה ביום או יומיים, עד שיושלם התיאום בין מלזיה למצרים בעניין פתיחת מעבר רפיח.

כזכור, אל בטש נורה סמוך לביתו בעיר גומבאק, צפונית לבירה קואלה לומפור, כשהיה בדרכו לצפילת הבוקר במסגד. הוא נורה על ידי שני אנשים רכובים על אופנוע. "הוא הלך ליד בית הדירות שלו כששני התוקפים ירו בו 10 כדורים. הוא מת במקום", אמר מפקד המשטרה המקומית.

לאחר החיסול טענו הפלסטינים כי ישראל עומדת מאחורי ההתנקשות בכיר הג׳יהאד האסלאמי, חאלד אל-בטש, שהנרצח הוא בן משפחתו, אמר כי "אנחנו כמשפחה מאשימים את המוסד בהתנקשות בחיי ד״ר פאדי מוחמד אל-באטש״, אמר. בהודעה של המשפחה נאמר: ״אנו מאשימים את המוסד הישראלי בהתנקשות בחיי בננו החוקר במדעי האנרגיה״. המשפחה דרשה מהרשויות במלזיה לחקור מיד את ההתנקשות בחייו, ולהביא למעצר החשודים, לפני שיצליחו להימלט. 

תנועת חמאס הודיעה כי מדובר באחד מאנשיה. בהודעת הארגון נאמר כי אל בטאש ייחד עצמו ביצירתיות המדעית שלו ווהא תרם תרומה חשובה לתחומו בהשתתפות בכנסים בינלאומיים בתחום האנרגיה.