מה קורה בתוך נישואיהם של דונלד ומלניה טראמפ? דיווח ב"וושינגטון פוסט" חושף כי הנשיא האמריקאי ורעייתו ישנים בחדרים נפרדים ומנהלים סדרי יום שונים. לפי העיתון, יחסיהם של הנשיא והגברת הראשונה היו מסובכים עוד לפני שנחשף השבוע כי איש העסקים לשעבר שילם דמי שתיקה לשחקנית פורנו שטענה כי ניהלה איתו רומן מחוץ לנישואים.
השגרה היומית של בני הזוג טראמפ מתחילה ב-5:30 בבוקר, כאשר הנשיא מתעורר, צופה בתוכניות חדשות בערוצי הכבלים ומצייץ מחשבון הטוויטר שלו. הגברת הראשונה מתעוררת בחדרה מעט מאוחר יותר, לפי שני חברים קרובים של המשפחה. היא מכינה אז את בנה בן ה-12, ברון, לבית הספר. מלניה לא התייחסה ישירות לרומנים ששחקנית הפורנו סטורמי דניאלס וכוכבת פלייבוי קרן מקדוגל טוענות שקיימו עם בעלה. אך במספר אירועים פומביים נראה היה שמלניה נמנעת ממגע עם בעלה, כולל בביקור בישראל בו סירבה לאחוז בידו לאחר שירדו מהמטוס.
בני הזוג בדרך כלל נמצאים בנפרד במהלך זמנם החופשי, לפי מספר מקורבים. הנשיא והגברת הראשונה לעתים קרובות גם לא אוכלים ביחד בבית הלבן. "הם מבלים מעט מאוד זמן ביחד אם בכלל", אמר ל"פוסט" חבר ותיק של הנשיא. לפי מספר מקורבים, כמות הזמן בה מבלים בני הזוג בנפרד גדלה מאז שנחשף כי דניאלס קיבלה תשלום של 130 אלף דולר על מנת לשמור בסוד את טענותיה לגבי רומן עם הנשיא. 


מלניה טראמפ ממתינה לבעלה, דונלד טראמפ, בשדה תעופה בפלורידה. צילום: רויטרס
מלניה טראמפ ממתינה לבעלה, דונלד טראמפ, בשדה תעופה בפלורידה. צילום: רויטרס

 
רגע מביך במיוחד קרה ב-26 באפריל, כאשר הנשיא התראיין ב"פוקס ניוז" ואמר כי זהו יום ההולדת של מלניה. כאשר נשאל מה הוא קנה לה כמתנה, ענה: "אולי, לא הבאתי לה הרבה. נתתי לה כרטיס יפה. אתם יודעים, אני מאוד עסוק ולא יכול לרוץ החוצה לחפש מתנות", אמר. לפי מספר אנשי  צוות בבית הלבן, מלניה הפרידה לחלוטין בין האגף המזרחי בבית הלבן , שם היא משפצת את משרדה, לבין האגף המערבי, שם לבעלה ולבתו, איוונקה טראמפ, יש משרדים. "לעתים רחוקות שכף רגלה דורכת שם", אמר מקור לפוסט. גם מלניה ואיוונקה, לפי הדיווח, אינן מיודדות.
עם זאת, מלניה החלה להתבלט יותר בתפקידה כגברת ראשונה והחלה לפרסם סרטונים של עבודתה. סרטון שהציג את הכנותיה לסעודה שבה התארחו נשיא צרפת עמנואל מקרון ואשתו בריז'יט זכה לכ-1.5 מיליון צפיות. פאולו זמפולי, שעזר לארגן למלניה את עבודתה הראשונה בתעשיית האופנה האמריקאית ומבקר אותה בבית הלבן, אמר כי היא פורחת שם. "זה סיפור מדהים. זהו החלום האמריקאי", אמר זמפולי. "היא באמת תהפוך להיות מלכת הלבבות, כמו שהנסיכה דיאנה הייתה. אני חושב שהעולם יראה יותר ויותר ממנה".