לאחר שענן התקיפה התפזר, החלו בסוריה לאמוד את הנזק של התקיפה הישראלית אמש במדינה, אשר הגיעה בתגובה לנסיונות האיראניים להתבסס במדינה. בהודעה שהוציא הצבא הסורי, התברר כי חלק ממערך ההגנה שלו נפגע בתקיפה, וכי שלושה חיילים נהרגו ועוד שניים נפצעו.

במהלך הלילה נשמעו היטב הדי הפיצוצים, גם באזור דמשק, ובהודעה, שצוטטה בסוכנות הידיעות רשמית סאנ"א נאמר כי "התוקפנות הישראלית גרמה גם להרס תחנת מכ"ם, ומחסני אמל"ח וכן נפגע חלק ממערך הגנה האווירית". עוד נאמר בהודעה כי "מוכנות מערך ההגנה האווירי של סוריה הצליחה להשמיד את רוב הטילים ששוגרו לפנות בוקר וכוונו לכמה מוצבים צבאיים בכמה חזיתות".

משרד החוץ הסורי התייחס לתקיפה ובהודעה שהוציא נאמר: "התקיפה הישראלית בזמן האחרון מכוונת לקראת עימות ישיר, ומצביעה על שלב נוסף של אגרסיביות נגד סוריה". בתוך כך, באיראן ממשיכים לאיים על ישראל, כשחבר המועצה לביטחון לאומי אמר בראיון לאל-ג'זירה: "ישראל מבצעת טעויות אסטרטגיות והיא תשלם מחיר יקר. ישראל תתחרט על בחינת היכולות של איראן בסוריה. איומים והבטחות לא מועילים. הנקמה האיראנית בוא תבוא".

מוקדם יותר, מסר משרד ההגנה הרוסי כי במהלך התקיפה הישראלית שהתרחשה הלילה, ישראל עשתה שימוש ב-28 מטוסים מסוגי F15 ו-F16. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הרשמית של רוסיה, ישראל ירתה 60 טילים והמערכות הסוריות יירטו למעלה ממחצית מהם. בתוך כך, בתקשורת הערבית מצטטים את מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, שטוען כי לפחות 23 נהרגו במהלך התקיפות. כמו כן, הקבינט המדיני בטחוני יתכנס בשעה 18:00 בקריה בתל אביב לדיון במצב בסוריה.

דובר צה"ל תא"ל רונן מנליס אמר בשיחה שקיים עם הכתבים הצבאיים כי "מזה מספר שבועות, כחודש, אנחנו במבצע רחב היקף במטרה לשבש תקיפה של כח קודס. פעלנו מספר פעמים מול פצצות איראניות מתקתקות". הוא הסביר: "הלילה כח קודס ביצע פיגוע, ניסיון חמור ביותר לפגוע בישראל". לדבריו, הם לא הצליחו להשיג התוצאה שרצו. "כ-20 רקטות שוגרו ואף אחת מהן לא נפלה בשטח ישראל", אמר, "כיפת ברזל יירטה רקטות. אין נפגעים ולא נגרם כל נזק למוצבים".
 
דובר צה"ל ציין כי "הצבא הסורי ירה מטחים משמעותיים של טילים נגד מטוסים, וחמש סוללות סוריות שירו עשרות טילים, הותקפו גם הן, וכל מטוסינו שבו בשלום". הוא הוסיף: "אנחנו ממשיכים לשמור על מוכנות וכוננות - כח קודס בחר לפעול במרחב הלא נכון ולא נשלים עם נוכחות איראנית בסוריה". הוא אמר כי "כח קודס שילם הלילה מחיר כבד מאוד. ראינו הוכחה לעוצמה המודיעינית והאווירית לצה"ל".