יותר מ-10,000 בני אדם יצאו לרחובות העיר קזבלנקה שבמרוקו במחאה על החלטת ארצות הברית להעביר את שגרירותה בישראל לירושלים. המפגינים נשאו דגלי פלסטין ושלטים עליהם כתוב "אל קודס היא בירתה הנצחית של פלסטין". על פי הדיווח ברויטרס, רוב המפגינים נראו אסלאמיסטים, כשהנשים לובשות בורקות וצועדות בנפרד מהגברים. 

בתמונות מההפגנה, נראה אדם עם מסיכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשהוא מחזיק חפץ דמוי רובה שוט גאן ועומד מול פלסטיני שמחזיק רוגטקה. רמז לטענות נגד ישראל בעקבות הרג הפלסטינים ברצועת עזה.
מי שקרא לצאת להפגנות היא קואליציה של ארבע מפלגות, כולל מפלגת האופוזיציה האסלאמיסטית "אל ודל אל אחסאן", שהיא ככל הנראה בעלתה עוצמה הרבה ביותר בקרב מפלגות האופוזיציה מבחינת להוציא מפגינים לרחובות. 
מוקדם יותר הודיעה עיריית הבירה רבאט על עצירת תוכנית לקיים ברית ערים תאומות עם גואטמלה סיטי, בעקבות העברת שגרירות גואטמלה בישראל לירושלים. סגן ראש העירייה, לחסן אל אמראני, אמר כי "בעקבות ההחלטה של ממשלת גואטמלה להעביר את השגרירות, החליטה מועצת העיר רבאט להשעות את בחינת הסכם הערים התאומות עם גואטמלה סיטי, וזאת כהזדהות עם העם הפלסטיני".