ג'ורג' קלוני רקד עם הדוכסיות מייגן מרקל וקייט מידלטון; הטניסאית סרינה וויליאמס ניצחה בתחרות שתייה, והכלה הטרייה הודתה למשפחת המלוכה על שקיבלה אותה בחום בנאום חסר תקדים. התקשורת הבריטית סיפקה פרטים חדשים על המסיבה הלילית מלאת הכוכבים שחתמה את חגיגות החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל
 
כ־200 אורחים, בהם בני משפחת המלוכה, חברים קרובים של בני הזוג ושמות בולטים מהוליווד, התכנסו ביום שבת בערב בבית פרוגמור, מעון כפרי סמוך לטירת וינדזור, לארוחת ערב ולמסיבה שאירח אבי החתן, יורש העצר הבריטי הנסיך צ'רלס.  לפי העיתונות בממלכה, האווירה במסיבה הייתה משוחררת ביותר וחלק מבני המשפחה המלכותית הצליחו להפגין את הצד הקליל שלהם. אחד הרגעים המפתיעים היה כאשר מגיש הטלוויזיה ג'יימס קורדן, שניהל את האירוע, ערך תחרות ריקודים בין הנסיך צ'רלס לבין בניו, הנסיכים וויליאם והארי. "כולם צחקו, כי זה לא משהו שציפו לו", סיפר גורם שהיה במסיבה. "מייגן ואמה גם הצטרפו. כולם רקדו, וזה בהחלט עורר את המסיבה". 
 
ה"דיילי מייל" דיווח כי השחקן והבמאי, ג'ורג' קלוני, לא הסתפק בריקודים עם רעייתו אמל, אלא גם הזמין את הכלה הטרייה וגם את גיסתה, הדוכסית קייט מידלטון, לריקודים. השחקן אידריס אלבה שימש כדי־ג'יי של המסיבה והשמיע שירים שכללו קלאסיקות של שירי נשמה, רית'ם אנד בלוז משנות השישים ולהיטי ריקודים משנות השמונים. "אפילו כשהשעה הייתה אחרי חצות, ניתן היה לשמוע את האורחים שרים בהתלהבות את Respect של ארת'ה פרנקלין, ואת Dancing in the Streets של מרתה והוונדלס", דיווח הצהובון. 

הארי ומייגן לאחר החתונה. צילום: רויטרס
הארי ומייגן לאחר החתונה. צילום: רויטרס

 

מסורת אמריקאית נוספת שהגיעה למסיבה הייתה של משחק ה"פינג־פונג בירה", שנפוץ בקמפוסים בארה"ב ובו צריכים המשתתפים לקלוע כדורים קטנים לתוך כוסות בירה כאשר המפסידים שותים את הכוסות. המנצחת הגדולה הייתה הטניסאית האמריקאית, סרינה וויליאמס, שבשבוע הבא עשויה להתחרות שוב באליפות צרפת הפתוחה בניסיון לזכות בתואר בפעם הרביעית. "סרינה שיחקה פינג־פונג בירה כאילו זה היה טניס", סיפר אחד הנוכחים. "כולם נהנו מזה".
 
במהלך האירוע, נשאו הנסיך ורעייתו הטרייה נאומי תודה. הארי הודה לרעייתו, אחיו, אביו וחבריו: "הם הופכים אותי למי שאני", ואז העביר את זכות הדיבור "לחצי השני הטוב יותר שלי". מרקל הודתה לכל בני משפחת המלוכה, ובמיוחד למלכה אליזבת ולנסיך צ'רלס על שקיבלו אותה ואת אמה בחום רב. בתוך כך, אתמול התברר כי חלק מהאורחים בחתונה המלכותית החלו לעשות רווחים מהמתנות שקיבלו באירוע ההיסטורי. ה"דיילי מייל" דיווח כי מצא לפחות 25 מכירות באתר איביי של מזכרות מהחתונה שנמכרות בסכומים של 25 עד 420 פאונד, כולל תיקי מתנות עם כל הפריטים. "קנו פיסת היסטוריה ומזכרת על מנת לחגוג יום מיוחד עבור בריטניה ומשפחת המלוכה", נכתב באחת המכירות.