בצל הדיווחים על מצבו הרפואי על יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, והתמונות שלו שפורסמו מבית החולים, לא רבים שמו לב לקריקטורה שנמצאת בעמוד האחורי של העיתון אותו קרא. מדובר בקריקטורה אנטישמית, המציגה את חיילי צה"ל כרוצחי תינוקות. בציור נראה חייל הרוכן מעל תינוק, לוקח לה את בקבוק החלב שלו ונותן לו במקום זה בקבוק רעל.



כאמור, הלילה פורסמו תמונות ראשונות של אבו מאזן בבית החולים, על מנת להרגיע את החשש ברחוב הפלסטיני.  אבו מאזן, שאושפז בפעם השלישית השבוע ביום ראשון בעקבות סיבוכים כתוצאה מניתוח שעבר בשבוע שעבר, נראה בתמונות מתהלך בחלוק לצד עוזריו.



הקריקטורה האנטישמית נגד חיילי צה"ל
הקריקטורה האנטישמית נגד חיילי צה"ל



רופאים בבית החולים סיפרו כי יו"ר הרשות סבל מחום גבוה וכי אתמול אחר הצהריים הם הצליחו לייצב את מצבו ולהוריד את חום גופו. זה קרה לאחר שאיבד את הכרתו בלשכתו בעקבות ניתוח שעבר באוזן התיכונה ולא נענה לעצת רופאיו לנוח, אלא המשיך לעבוד. מצב בריאותו של אבו מאזן עולה שוב ושוב לכותרות בחודשים האחרונים. פעם אחר פעם הוא מתאשפז, ולפני חודשיים נטען כי הוא סובל מסרטן בקיבה. "הראיס הוא אדם קשיש ויש לו בעיות רפואיות כמו לכל אדם בגילו", אמר ל"מעריב" בכיר בסביבתו של אבו מאזן.