בעוד ישראל נאבקת במשטר האייתוללות בסוריה ופועלת לביטול הסכם הגרעין, יהודי המדינה דווקא מביעים תמיכה במשטר. סיאמק מרה סדק, נציג הקהילה היהודית בפרלמנט האיראני, קורא לאיחוד כוחות בתוך החברה האיראנית בכדי להתמודד עם האיומים עמם מתמודדת איראן. "על האויבים לדעת כי אם ינסו לתקוף את איראן ולאיים על ערכיה ועל האינטרסים הלאומיים שלה, כולנו נכונים לשלב ידיים ולהגן על האומה באמצעות הקרבת חיינו", הצהיר היום סדק, לפי דיווח סוכנות הידיעות האיראנית "אירנא".

לדבריו, "כאיראנים, אסור לנו לעולם לתת לאויבים שלנו לנצל את ההבדלים האידאולוגיים (בתוך איראן) בשביל ליצור קרע בתוכנו ולקדם את האינטרסים שלהם".
בנוסף, הוא התייחס לפרישה האמריקנית מהסכם הגרעין בין איראן למעצמות, ואמר כי "'הסנקציות הבלתי אנושיות' שבאמצעותן מנסה טראמפ לאיים על העם האיראני לא ישפיעו על קבוצה דתית או אתנית מסוימת אלא על כלל העם האיראני. לפיכך, הדגיש, "עלינו להיות מאוחדים בכדי להגן על האינטרסים הלאומיים ועל ערכינו המשותפים".

סדק שימש בעבר כיו"ר "ועד יהודי טהרן", ארגון הגג של הארגונים היהודיים באיראן, וב-2008 נבחר לייצג את הקהילה היהודית בפרלמנט האיראני, אשר לפי החוקה האיראנית משריינת לקהילה היהודית האיראנית מקום אחד בפרלמנט.