המגעים לפסגת סינגפור נמשכים. קים יונג צ'ול, סגנו של מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, יעביר היום מכתב מקים לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ בעת ביקורו בבית הלבן. דובר הבית להבן הוגאן גידלי אמר כי פרטי ביקורו של צו'ל בבית הלבן עדיין נידונים. עדיין לא ברור אם הנשיא יקבל את השליח הצפון קוריאני בחדר הסגלגל. 
בנוסף, לא ידוע מה כתב קים ג'ונג און במכתב לטראמפ, אם כי ההערכה היא כי הוא יגביר את הסיכויים שהפגישה ביניהם תתקיים בסופו של דבר. 
הנשיא טראמפ אמר לרויטרס כי הוא עדיין מקווה לפגוש את קים ב-12 ביוני בסינגפור וללחוץ על הקוריאני לוותר על הנשק הגרעיני, אם כי הוא מבין שייתכן וזה ידרוש סבבים רבים של משא ומתן ישיר בין הצדדים. "ההיתי רוצה לראות את זה נעשה בפגישה אחת", אמר הנשיא האמריקאי, אבל לעתים קרובות זה לא איך שעסקה יוצאת לפועל. יש סיכוי טוב שזה לא יקרה בפגישה אחת או שתיים או שלוש, אבל זה ייעשה מתישהו".

הלילה אמר קים כי הרצון שלו לפרז את חצי האי הקוריאני מנשק גרעיני "שריר וקיים, עקבי ומקובע", כך לפי התקשורת הממלכתית במדינה. הוא אמר את הדברים בפגישה עם שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב שביקר בפיונגיאנג. הוא הוסיף כי יחסי קוריאה הצפונית עם ארצות הברית ופירוק הגרעין יתבצעו על בסיס "שלב אחר שלב".