נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, ספג היום (שלישי) ביקורת מחברי מפלגתו שלו, בעקבות שידור ראיון בו הוא הגן בתקיפות על העובדה שמעולם לא התנצל בפני מוניקה לווינסקי על הפרשה מ-1998. עוזרים, חברים ובני ברית של קלינטון אמרו כי הם הופתעו מכך שהוא הגן על פעולותיו בראיון ששודר אתמול ברשת NBC, במקום להתנצל כמחווה לתנועת "Me Too".

כאשר נשאל ישירות האם הוא חייב ללווינסקי התנצלות, קלינטון ענה: "לא, אני לא חייב". הוא הוסיף: "מעולם לא דיברתי איתה, אבל אמרתי בפומבי יותר מפעם אחרת שאני מצטער". הוא הגיב בכעס כאשר נשאל אם היה צריך להתפטר בעקבות הפרשה. "האם אתה חושב שהנשיא קנדי היה צריך להתפטר?", שאל קלינטון את המראיין. "האם אתה חושב שהנשיא לינדון ג'ונסון היה צריך להתפטר? מישהו צריך לשאול אותך את זה". 
חברי המפלגה הדמוקרטית אמרו כי דבריו של קלינטון פגעו במורשתו. "אני חושבת שביל קלינטון פגע בביל קלינטון", אמרה לאתר "דה היל" פאטי סוליס דויל, שניהלה את קמפיין הבחירות של הילרי קלינטון ב-2008. עוזר ותיק של הנשיא לשעבר כינה את דבריו "מטורפים", והוסיף: "אני שמח שאני כבר לא עובד אצלו". ג'ו לוקהארט, דובר הבית הלבן תחת קלינטון, אמר ל-CNN כי דבריו "מדגישים את ההבדל הרב בין איך שהדברים היו לפני 20 שנה והיום", והוסיף כי הוא "נכנע לתחושת ההתקרבנות". 

הראיון של קלינטון מגיע לאחר שנה של חשיפות על הדרך שבה גברים בהוליווד, התקשורת והפוליטיקה בארצות הברית ניצלו את כוחם כדי לפגוע בנשים. לווינסקי, מתמחה בבית הלבן שהייתה בת 22 בזמן שהמעורבות שלה עם קלינטון החלה, הושמצה אז בתקשורת על יחסיה עם הנשיא לשעבר. 



מוניקה לווינסקי. צילום: רויטרס
מוניקה לווינסקי. צילום: רויטרס