עיתוני העולם לא נשארו אדישים לפסגה ההיסטורית בין מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און ונשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, הלילה (שלישי) בסינגפור. האתר הגרמני "בילד" כתב "השואו של טראמפ בוועידת הפסגה: מלחמת קוריאה אמורה להסתיים בקרוב, טראמפ רוצה לבקר בקוריאה הצפונית". עוד נכתב כי טראמפ הכריז: "אני עומד בפניכם עם מסר של תקווה ושלום". העיתון גם ציין שהוא ענה במסיבות העיתונאים שערך לאחר הפסגה במשך 65 דקות לשאלות שהופנו אליו.

ה"סאן" הלונדוני לא ויתר על משחקי המילים שלו גם ברגע ההיסטורי הזה וכתב: "WE KIM IN PEACE" כפרפרזה על שמו של שליט צפון קוריאה וההכרזה שהוא בא כשפניו לשלום. 

הידיעה ב"סאן" הלונדוני. צילום מסך


"ניו-יורק פוסט" העניק כותרת אינפורמטיבית למדי לפסגה כתב בפשטות כי "טראמפ וג'ונג און נפגשו לוועידת פסגה היסטורית". "לה פיגרו" הצרפתי כתב ש"טראפ וג'ונג און החליטו להפוך דף אחרי פסגה היסטורית שבאה לאחר שבועות של אי ודאות". 

העיתון הבריטי "הגרדיאן" הדגיש בכותרת שלו עם תמונות מתחלפות של הפסגה את העובדה שארה"ב תפסיק את התמרונים המשותפים לה עם קוריאה הדרומית ובכך רמז שטראמפ ביצע סוג של בגידה כלפי בני בריתו. עוד הובא ציטוט של קים ג'ונג און שאמר: "העולם יראה דברים שלא ראה בעבר".