רעיית נשיא ארצות הברית, מלניה טראמפ, פנתה היום (רביעי) לשירות החשאי לאחר שהשחקן פיטר פונדה איים על בנה בן ה-12, בארון, בפוסט שהעלה לטוויטר. השחקן הוותיק קרא לכך שילדם של הנשיא דונלד טראמפ ואשתו ייתלש מזרועות אמו ויושם "בכלוב עם פדופילים".
"עלינו לתלוש את בארון טראמפ מזרועות אמו ולשים אותו בכלוב עם פדופילים ואז נראה אם אמו תתייצב נגד הזבל הענק שהיא נשואה לו. 90 מיליון איש ברחובות באותו סוף שבוע בארץ", כתב פונדה. השחקן, אחיה הצעיר של השחקנית ג'יין פונדה, מחק מאז את הציוץ. הוא קרא גם למפגינים להקיף את סוכני משטרת ההגירה בעת שהם אוספים את ילדיהם מבתי הספר. 
דבריו של השחקן באו במחאה על מדיניות ההפרדה של ילדים ממשפחות שחצו באופן לא חוקי את הגבול בין מקסיקו לארצות הברית. הנשיא טראמפ הודיע היום כי יחתום על צו נשיאותי שישהה את המדיניות וכי יתמוך בחקיקה שתסיים אותה סופית. כ-2,000 ילדים הופרדו ממשפחותיהם בגבול ארה"ב-מקסיקו והועברו למרכזי מעצר לקטינים, בעקבות מדיניות "אפס סובלנות" של הממשל כלפי הגירה בלתי חוקית. 

מנהלת התקשורת של הגברת הראשונה, סטפני גרישם, אמרה לאתר "דה היל" כי נמסרה הודעה לשירות החשאי לאחר שפונדה צייץ על בארון טראמפ. "הציוץ חולני ובלתי אחראי", אמרה גרישם.  



פיטר פונדה. צילום: רויטרס
פיטר פונדה. צילום: רויטרס