"לא באמת אכפת לי, ולכם?", זה מה שהיה כתוב על מעילה של אשת נשיא ארה"ב, מלניה טראמפ, בעת שביקרה את ילדי המהגרים העצורים בגבול עם מקסיקו, לאחר שהופרדו מהוריהם. הטקסט עורר סערה בארצות הברית על חוסר הרגישות לכאורה, זאת דווקא לאחר המחמאות שקיבלה הגברת הראשונה על מעורבותה בסוגיה. הדוברת של טראמפ אמרה כי "לא היה שום מסר סמוי" בכיתוב על המעיל. בעלה של מלניה, הנשיא טראמפ, צייץ בטוויטר בתגובה כי "הכיתוב על המעיל מתייחס לפייק ניוז של המדיה. מלניה למדה עד כמה הם לא ישרים וכבר לא אכפת לה".



 
 
טראמפ נחתה במקאלן שבמדינת טקסס בביקור פתע, וביקרה במתקן מעצר שבו מוחזקים הילדים. בכך הפכה מלניה לבת משפחת טראמפ הראשונה שהגיעה לחזות בעצמה במצב בגבול. "היא רוצה לראות מה אמיתי", אמרה הדוברת של רעיית הנשיא, סטפני גרישם. "היא רוצה לראות כמה שיותר קרוב למה שראתה בטלוויזיה. היא רוצה לראות תמונה מציאותית של מה שקורה". 


אתמול אמר הנשיא כי הוא הנחה את הסוכנויות הפדרליות להתחיל לאחד מחדש ילדים עם הורים שהופרדו בגבול מקסיקו. טראמפ חתם שלשום על צו נשיאותי על מנת להפסיק את ההפרדה של משפחות שנכנסות לארצות הברית באופן בלתי חוקי. המדיניות עוררה תגובות סוערות בארצות הברית ובעולם. הצו של טראמפ מעביר הורים עם ילדים לקידמת התור עבור הליכי הגירה.