עמודי המדיה החברתית של חיזבאללה נחסמו. הארגון השיעי גינה היום (שבת) בדף הטלגרם שלו את ההחלטה של הנהלת פייסבוק וטוויטר לסגור את העמודים של הארגון וטען כי הדברים נעשו "ללא התראה מוקדמת". הארגון דיווח, כי סגירת העמודים הפתיעה אותם. גולשים שהתעניינו בדיווחיהם הופנו לחשבונות אחרים.

מלשכת השר לביטחון הפנים גלעד ארדן נמסר בעניין זה, כי השר שלח לטוויטר מכתב לפני כשבוע בו נאמר כי אם ברשת החברתית לא יחסמו ארגוני טרור, הם צפויים לחקירה פלילית. ארדן כתב: "מקווה שפייסבוק וטוויטר יתמידו בהחלטה זו, שהיתה צריכה להתממש מזמן. לאפשר לארגוני טרור וראשיהם לנהל חשבונות ולהפיץ מסרים על הפלטפורמה של חברות האינטרנט- זה פשוט סיוע לפעילות ארגוני טרור מוכרזים  ועל החברות להחיל זאת גם על חמאס ובאופן מיידי".
 
בתוך כך, דווח באיראן כי הגנרל האיראני שאהרח דאיי-פור, שאימן את כוחות חיזבאללה, נהרג בעימותים עם דאעש בעיר בוכמאל בסוריה. 
על פי הדיווח בסוכנות הידיעות האיראנית ״פארס״, פור הוא מהעיר כרמאנשאה במערב איראן, היה בחיל הים האיראני ולחם במלחמת עיראק-איראן. התקשורת בטהרן דיווחה, כי הגנרל היה מומחה לטילים נגד טנקים והיה אחראי על אימון אנשי ארגון חיזבאללה הלבנוני בירי טילים נגד טנקים.

גנרל שאהרח דאיי-פור. צילום: רשתות ערביות


אתמול פרסם חיזבאללה תיעוד חדש של אירוע חטיפת החיילים בשנת 2006, אוהד גולדווסור ואלדד רגב, שהוביל למלחמת לבנון השנייה. בסרטון נראה פיצוץ ההאמר לאחר ביצוע החטיפה ונסיגת אנשי החיזבאללה מהמקום לשטח לבנון, ככל הנראה עם גופותיהם של החיילים. זהו אינו תיעוד ראשון של אירוע החטיפה. ב-2012 פורסם ברשת "אל מיאדין" הלבנונית סרטון בו נראים אנשי החיזבאללה ניגשים אל ההאמר לאחר שנפגע. הסרטון נעצר בדיוק ברגע בו הם מגיעים אל כלי הרכב ולא ניתן לראות את הוצאת החיילים מתוכו.  
 
בפברואר האחרון פרסם חזבאללה ברשת אל-מנאר המזוהה עמו, סרטון שנטען כי הוא מתעד את פיצוץ הרכב של תא"ל ארז גרשטיין מפקד יחידת הקישור של צה"ל ברצועת הביטחון ללבנון. גרשטיין נהרג ב-28 בפברואר 1999 בפיגוע של חיזבאללה, שבוצע בעזרת מטען צד שהופעל לעבר מכונית המרצדס המשוריינת בה נסע בקרבת מוצב כאוכבא ברצועת הביטחון בלבנון, ליד צומת סוק אל חאן, לאחר שחזר מביקור של ניחום אבלים בביתו של איש צד"ל שנהרג, בכפר הלבנוני שבעא.