משטרת תאילנד דיווחה כי עשרות בני אדם נעדרים לאחר ששתי סירות תיירים טבעו היום (חמישי) באי פוקט בעקבות סערה, כך דיווחה רשת סקיי. נמסר כי החיפושים אחר הנעדרים בעיצומם.  ערוץ 7 בתאילנד דיווח כי מספר הנעדרים עומד על 49, וכי 39 מטיילים אירופים וסינים חולצו לאחר שנאלצו לנטוש סירה אחרת. ה"וושינגטון פוסט" דיווח כי ים סוער הביא לטביעת שתי סירות שנשאו למעלה מ-130 תיירים בים אנדמן בדרום המדינה, וכי שבעה בני אדם נעדרים. מהקונסולית בבנגקוק נמסר כי "אין מעורבות של אזרחים ישראלים באירוע".



התקשורת התאילנדית הראתה תמונות של אנשים מאחת הסירות שטבעו מחולצים לתוך סירות גומי וסירות דייגים. הרשויות בפוקט הזהירו ממזג אוויר חמור עד ליום חמישי הבא, הכולל גשמים ורוחות. פוקט הוא אי פופולרי מאוד בקרב תיירים, כולל בקרב מטיילים ישראלים. מקונסולית ישראל בבנגקוק נמסר שאין מעורבות של אזרחים ישראלים באירוע.



בתוך כך, אתמול נמצאו 12 הנערים ומאמן הכדורגל שלהם לאחר שנעדרו במשך תשעה ימים במבוך מערות מוצפות בצפון תאילנד, אך התברר כי חברי הקבוצה עלולים להישאר לכודים למשך חודשים בעומק של כקילומטר מתחת לפני הקרקע, עד לירידת מפלס המים בתום עונת המונסונים. בסרטונים שפורסמו על ידי יחידת "אריות הים התאילנדית" מהמערה בה נתקעו הנערים, נראו הצעירים כשהם שולחים ברכות למשפחותיהם ומנופפים לשלום. אחד הנערים, שהיה עטוף כולו בשמיכות, נשמע אומר "אני רעב".